اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تندیس شهید باکری در اردبیل پرده‌برداری می‌شود؛

گرد و خاک بازی‌های سیاسی بر چهره حماسه‌آفرینان نمی‌نشیند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر اردبیل از پرده‌برداری از تندیس شهید باکری در این شهر خبر داد و گفت: گذشت زمان، حوادث و بازی‌های سیاسی و جناحی هیچگونه خدشه و گرد و غباری بر چهره درخشان حماسه‌آفرینان نخواهد گذاشت.

گرد و خاک بازی‌های سیاسی بر چهره حماسه‌آفرینان نمی‌نشیند
جواد زنجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در راستای ثبت، ضبط و ماندگاری یاد و نام حماسه‌آفرینان دفاع مقدس به ویژه سردار نام‌آور خطه آذربایجان شهید مهدی باکری، فرمانده بسیجی لشکر خط شکن عاشورا بر اساس مصوبه سال جاری شورای اسلامی شهر اردبیل و به همت شهرداری این شهر این تندیس در میدان شهید باکری پنج‌شنبه این هفته پرده‌برداری می‌شود.
همرزم و همسنگر شهید باکری اظهار داشت: نقش خانواده شهید باکری چه در دوران رژیم ستم‌شاهی و چه در دوران درخشان دفاع مقدس به واقع مثال‌زدنی است و رزمندگان این خطه همیشه از این سردار سلحشور استان به نیکی یاد می‌کنند.
وی ادامه داد: گذشت زمان و حوادث و بازی‌های سیاسی و جناحی هیچگونه خدشه و گرد و غباری بر چهره درخشان حماسه‌آفرینان نگذاشته و نخواهد گذاشت.
زنجانی بیان داشت: این یادمان برای گرامیداشت از همه سرداران شهید بوده و اینگونه اقدامات شورای شهر و شهرداری اردبیل تداوم خواهد داشت.
نایب رئیس شورای شهر اردبیل با اعلام اینکه شهرداری برای ساختن این تندیس و ساماندهی محوطه میدان و مبلمان آن 100 میلیون تومان هزینه کرده است، افزود: این تندیس بر اساس عکسی از شهید باکری که در آن منطقه عملیات را به بسیجیان نشان می‌دهد به شکل زیبا و هنرمندانه به تصویر درآمده و بر همین الگو تندیس ساخته شده است.
وی در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه شهدای ما همچون برادران باکری توانستند عزت و افتخاری بزرگ و به یادگار مانده را خلق کنند، گفت: شهیدان باکری چه در دوران رژیم شاه و چه در دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان و مستبدان ایستادند و بدون ترس و واهمه نشان دادند که مجاهدان راه حق و حقیقت نترس و بی‌باک هستند.
این مسئول در پایان سخنان خود  از شهید باکری به عنوان افتخار بزرگ خطه آذربایجان یاد کرد و اظهار داشت: افتخار‌آفرینی لشکر 31 عاشورا در سایه رشادت‌های چنین سرداران بسیجی و جان بر کف همیشه به یادگار می‌ماند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول