اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

محمدی‌زاده:

باقیمانده تعهدات سفرهاى استانى در حوزه محیط زیست سال آینده اجرایى مى‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در صدد هستیم ظرف سال جاری و سال آینده تمام تعهدات باقیمانده از سفرهای استانی دولت در حوزه محیط زیست را اجرایی کنیم.

باقیمانده تعهدات سفرهاى استانى در حوزه محیط زیست سال آینده اجرایى مى‌شود
به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمدجواد محمدی‌زاده در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت درباره وضعیت مصوبات سه دور سفر استانی هیئت دولت در حوزه محیط زیست به استان‌های مختلف کشور اظهار داشت: خوشبختانه صد درصد مصوبات دور اول سفرهای استانی دولت در حوزه محیط زیست اجرایی شده و در دور دوم سفرها نیز شاهد اجرای 98 درصدی مصوبات هستیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: خوشبختانه صد درصد مصوبات دور اول سفرهای استانی دولت در حوزه محیط زیست اجرایی شده و در دور دوم سفرها نیز شاهد اجرای 98 درصدی مصوبات هستیم.

وی افزود: در دور سوم سفرها نیز تاکنون 46 درصد مصوبات به اجرا درآمده و بر اساس بررسی که در نهاد ریاست جمهوری انجام شده است، سازمان حفاظت محیط زیست جزء دستگاه‌های پیشتاز در اجرای مصوبات سفرهای استانی دولت است.

محمدی‌زاده خاطر نشان کرد: در صدد هستیم ظرف سال جاری و سال آینده تمام تعهدات باقیمانده از سفرهای استانی را به مرحله اجرا درآوریم و در برخی از موارد که محدودیت‌های منابع وجود دارد، امیدواریم با کمک معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری بتوانیم آنها را نیز اجرایی کنیم.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول