اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار دقیقی:

رمز موفقیت سپاه ولایت‌مداری است

خبرگزاری فارس: فرمانده ارشد سپاه پاسداران به ویژگی ممتاز ولایت‌مداری در نزد پاسداران انقلاب اشاره کرد و گفت: رمز موفقیت سپاه پیروی از ولایت است.

رمز موفقیت سپاه ولایت‌مداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حسین دقیقی پیش از ظهر امروز در یادواره سردار شهید جهان ناصری و شهدای عملیات طریق‌القدس و شهدای بهره‌برداری نفت گاز گچساران اظهار داشت: امام راحل در تربیت فرزندان خود موفق عمل کرد و امروزه فرزندان امام در مقابل تمامی دسیسه‌های دشمنان ایران اسلامی ایستادگی می‌کنند. 
وی گفت: خواب‌های پریشان استکبار به برکت خون شهدا و ایثارگران در نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق نشد و امروزه ما سربلندتر از همیشه در دنیا اهداف و آرمان‌های انقلاب را در میان ملل مسلمان و آزاده گسترش می‌دهیم. 
دقیقی با بیان اینکه تجلیل از مقام والای شهیدان کاری بس دشوار است، ابراز داشت: ظرفیت، مقام و جایگاه شهیدان آنقدر بالا بوده و اگر نامی از واژه شهید برده می‌شود، منظور همه شهیدان است.
وی، شهید جهان ناصری را یکی از هزاران اسطوره جنگ و دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: در اندازه نام و جایگاه شهیدان نمی‌توان از آنها تجلیل کرد چرا که در بیان مقام شهیدان همه ناتوان هستیم.
این فرمانده ارشد سپاه کشور به ویژگی‌های شخصیتی سردار علی فضلی اشاره کرد و افزود: اگر چه مانند سردار فضلی در ایران اسلامی نداریم ولی همه باید تلاش کنیم تا همانند وی بوده و در راه این سردار سرفراز، استوار گام برداریم.
دقیقی با اشاره به اینکه گچساران از ظرفیت بالایی در همه زمینه‌ها برخوردار است بیان کرد: گچساران محل صدور اندیشه بوده و شهر کوچکی نیست.
این سردار سپاه عنوان کرد: به‌خاطر اهمیت گچساران از بدو تشکیل سپاه پاسداران، تعداد قابل توجهی از نیروهای عمده سپاه به گچساران آمدند.
دقیقی بر حفظ وحدت همه مردم در گچساران تأکید کرد و افزود: محور وحدت ولایت فقیه بوده و اگر این وحدت را حفظ کنیم هیچ کس حریفمان نمی‌شود.
وی ابراز داشت: اگر محور این وحدت آسیب ببیند در مقابل دشمنان بی‌دفاع می‌شویم.
دقیقی رمز موفقیت سپاه در همه عرصه‌ها را اطاعت و پیروی از روحانیت و ولایت فقیه عنوان کرد و اطاعت از ولایت فقیه و حفظ وحدت را از نیازهای مهم و ضروری در این زمان دانست.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول