اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ماه محرم انجام می‌شود؛

برپایی نمایشگاه "از عاشورا تا ظهور" در ایرانشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه " از عاشورا تا ظهور" هشتم محرم در ایرانشهر برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه "از عاشورا تا ظهور" در ایرانشهر
حجت الاسلام و المسلمین عباس دانشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: به منظور ترویج نهضت امام حسین(ع) و فرهنگ مهدوی، نمایشگاه "از عاشورا تا ظهور"، هشتم تا 15 محرم در دانشکده پرستاری ایرانشهر برپا می‌شود.
وی افزود: همچنین در این نمایشگاه حرم مطهر امام حسین(ع)، تل زینبیه، صحنه کربلا، میادین جنگ هشت ساله دفاع مقدس به صورت ماکت طراحی شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین نمایشگاه از عاشورا تا ظهور از هشتم تا 15 محرم برای نخستین‌بار در شهرستان بزمان نیز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه عکس در 30 مدرسه ایرانشهر گشایش می‌یابد، ادامه داد: طی فراخوان به عمل آمده هنرمندان شهرستان ایرانشهر در دهه اول محرم از مراسم این ایام عکسبرداری کرده و سپس در دهه دوم محرم نمایشگاه 50 عکس برگزیده، در 30 مدرسه ایرانشهر راه‌اندازی می‌شود. 
دانشی به برگزاری نمایشگاه کتاب ویژه محرم با همکاری دفتر تبلیغات واحد قم به صورت سیار در دهه اول محرم در ایرانشهر اشاره کرد و گفت: 400 جلد کتاب به صورت رایگان در اختیار مردم ایرانشهر قرار می‌گیرد.
وی افزود: راه‌اندازی ایستگاه هنرهای تجسمی در خصوص ایام محرم از دیگر برنامه‌های دهه اول محرم است که در ایرانشهر اجرا می‌شود. 
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول