اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حذف ذوب‌آهن از جام حذفی باشگاه‌های کشور؛

مظفری‌زاده یادآور روزهای خوب برای فوتبالی‌های اصفهانی نیست

خبرگزاری فارس: با توجه به اینکه در بازی دیروز تیم‌های ذوب‌آهن و پیروزی، تیم ذوب‌آهن با وجود ارائه یک بازی خوب از دور رقابت‌ها حذفی جدا شد، باید در نظر داشت که سعید مظفری‌زاده داور ایرانی یادآور روزهای خوب برای فوتبالی‌های اصفهانی نیست.

مظفری‌زاده یادآور روزهای خوب برای فوتبالی‌های اصفهانی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، قضاوت بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس را سعید مظفری‌زاده بر عهده داشت که یادآور خاطرات خوبی برای تیم‌های اصفهانی نیست و در بازی دیروز نیز سبب اعتراض بازیکنان و کادر فنی ذوب‌آهن شد.
سرمربی تیم ذوب‌آهن در کنفرانس خبری بعد از برگزاری مسابقه بین ذوب‌آهن و پرسپولیس اظهار داشت: سعید مظفری‌زاده سه بازی از چهار بازی این تیم را قضاوت کرده است.
وی گفت: این موضوع یک بار روانی منفی برای تیم ذوب‌آهن ایجاد می‌کند و باید دید چرا با وجود این مسئله، مسئولان باشگاه ذوب‌آهن روی انتخاب این داور برای بازی‌های حساس تیمشان به کمیته داوران اعتراض نمی‌کنند، همانند کاری که سایر باشگاه‌های بزرگ از جمله استقلال و پیروزی انجام می‌دهند.
به گزارش فارس، جدا از بحث داوری، تیم ذوب‌آهن در رقابت دیروز بازی خوبی به ویژه در نیمه دوم از خود ارائه کرد و در این بازی که تیم ذوب‌آهن نسبت به بازی قبل تغییراتی در ترکیب خط دفاعی خود به وجود آورده بود، فقط روی سه اشتباه فردی و غفلت مدافعان و البته کمی بدشانسی سه بار دروازه خود را باز شده دید.
البته بازیکنان پیروزی در این دیدار با تجربه‌تر از بازیکنان ذوب‌آهن عمل کردند و توانستند روی سه اشتباه بازیکنان ذوب‌آهن نتیجه را سه بر دو به نفع خود تمام کنند.
حال باید دید منصور ابراهیم‌زاده با وجود حذف تیمش از جام حذفی و اینکه شانس کمی برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ دارد، چگونه می‌تواند روحیه خود و شاگردانش را برای دیدارهای بعدی ذوب‌آهن در لیگ برتر حفظ کند و خود را به صدر‌نشینی جدول رده‌بندی برساند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول