اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش:

سوابق تحصیلی 25 درصد در کنکور 91 مؤثر است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: 25 درصد از سوابق تحصیلی دانش‌آموزان و نمرات امتحان نهایی در کنکور سال 91 مؤثر است.

سوابق تحصیلی 25 درصد در کنکور 91 مؤثر است
عبدالامیر عرفی در گفت‌وگو با فارس در ملایر با اشاره به اینکه دانش‌آموزان باید با برنامه‌ریزی درست و منسجم و تعریف شده و تعهد به برنامه‌ریزی برای موفقیت در کنکور حرکت کنند، اظهار داشت: یک برنامه همه‌جانبه می‌تواند آینده خوبی را برای کنکوری‌ها رقم بزند.
وی با بیان اینکه درس خواندن و موفقیت در کنکور گذاشتن تمام وقت شبانه‌روز برای درس خواندن نیست، افزود: همه چیز باید سر موقع و با تلاش و کوشش و منسجم جلو برود.
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش خطاب به کنکوری‌های سال 91 گفت: مهم‌ترین سهم موفقیت شما در کلاس درس حاصل می‌شود و فعالیت‌های جنبی و کلاس‌های کنکور با هزینه‌های بالا نمی‌تواند موفقیت را تضمین کند.
وی در ادامه سخنانش تأکید کرد: البته حضور در کلاس‌های کنکور نه اینکه تأثیرگذار نباشد اما متضمن کسب موفقیت در کنکور نیست.
عرفی خطاب به کنکوری‌ها گفت: کلاس‌های کنکوری که توسط مدارس تشکیل می‌شود دارای استاندارد لازم و زیر نظر آموزش و پرورش و بهترین مدرسان است و شرایط مدرسه و ساعات تشکیل کلاس‌ها زمان‌بندی و نظارت شده است بنابراین توصیه من به دانش‌آموزان این است که در صورت تمایل برای موفقیت بیشتر از فضای کلاس‌های کنکور مدرسه استفاده کنند.
عرفی در ادامه تصریح کرد: در کنکور سال 91، 25 درصد از سوابق تحصیلی و نمرات نهایی دانش‌آموزان مؤثر است و در این مورد دانش‌آموزان باید به سایت سازمان سنجش مراجعه و اگر اشکالی در سوابق تحصیلی دارند طی این هفته حل کنند.
وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه کنکور همچنان تا سال 93 وجود دارد، خاطرنشان کرد: حتی اگر کنکور برداشته و شرایط عوض شود در این راستا باز هم دانش‌آموزان برتر و درس‌خوان ضرر نمی‌کنند و مطمئناً برنامه‌هایی نیز با توجه به شرایط خواهیم داشت.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول