اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای توسعه عدالت در حوزه سلامت؛

دانشکده پزشکی در شهرستان کهگیلویه احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی کهگیلویه و بویراحمد از ساخت دانشکده پزشکی در یکی از حوزه‌های سلامت در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

دانشکده پزشکی در شهرستان کهگیلویه احداث می‌شود
سیدحسام‌الدین نبوی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: دولت به مقوله عدالت در حوزه سلامت مردم اهتمام ویژه داشته و به همین منظور زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی زیادی را در طول شش سال گذشته در سراسر کشور از جمله مناطق محروم احداث کرده است.
وی به خدمات دولت در این عرصه و در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: ساخت چندین پروژه بستر درمانی و همچنین بیمارستان‌های بزرگ در مراکز شهرها از جمله بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج و 96 تختخوابی گچساران از جمله این خدمات است. 
نبوی‌زاده، شهرستان کهگیلویه را بزرگ‌ترین شهرستان در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی کرد که نیازمند بسیاری از خدمات بهداشتی و درمانی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی یاسوج افزود: با رایزنی‌هایی که با وزارت بهداشت انجام خواهیم داد، یک دانشکده مرتبط با حوزه سلامت در شهرستان کهگیلویه احداث می‌شود.
وی با تبریک هفته بسیج گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا تاکنون در ساخت و تجهیز مراکز و خدمات بهداشتی در این شهرستان محروم اقدامات موثری را انجام داده که این موضوع نشان‌‌دهنده کارایی تفکر بسیجی در عمران و آبادانی کشور به‌ ویژه نقاط محروم است.
نبوی‌زاده در پاسخ به این سئوال که آیا قرارگاه خاتم‌الانبیا برای ساخت دانشکده دندانپزشکی در دهدشت اعلام آمادگی کرده، ادامه داد: ساخت یک دانشکده نیازمند مهیا بودن یک سری امکانات و زیرساخت‌ها بوده اما، در اینجا قول می‌دهم که هماهنگی‌های لازم برای احداث یک دانشکده را در حوزه بهداشت و درمان در دهدشت انجام داده تا از طریق وزارت و با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا، به‌زودی عملیات ساخت این دانشکده که می‌تواند در آموزش و تربیت نیروهای متخصص نقش مهمی داشته باشد، آغاز شود.
وی کسب مجوز احداث دانشکده دندانپزشکی را اقدامی موثر برای بهبود سطح خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شایسته این استان دانست و عنوان کرد: ما نیز به عنوان کوچک‌ترین خادمان مردم در دستگاه سلامت، به صورت مستمر پی‌گیر این موضوع مهم خواهیم بود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول