اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درآمدهای عمومی شهرداری مشهد:

پرداخت قبوض نوسازی و عمران در مشهد الکترونیکی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر درآمدهای عمومی شهرداری مشهد از الکترونیکی شدن پرداخت قبوض خودرو، کسب‌و‌پیشه، نوسازی و عمران شهری درآینده‌ای نزدیک و در برنامه‌ای میان‌مدت تمام عوارض خبرداد.

پرداخت قبوض نوسازی و عمران در مشهد الکترونیکی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد آذری اظهار داشت: فعالیت‌های مدیریت درآمدهای عمومی شهرداری مشهد در دو بخش فعالیت‌های جاری و راهبردی پیگیری می‌شود که این طرح را می‌توان از جمله طرح‌های راهبردی دانست.
وی تصریح کرد: با اجرای این طرح در آینده‌ای نزدیک، دیگر مردم برای پرداخت قبض‌های نوسازی و عمران شهری و سایر قبوض متعلقه خود به شهرداری مراجعه نخواهند کرد و مانند قبض‌های دیگر آن را پرداخت می‌کنند.
وی شهرداری مشهد را یک شهرداری نوین در عرصه اداری دانست و ادامه داد: برای اجرای به موقع طرح، از طریق پیام کوتاه به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنیم ‌تا برای پیاده‌سازی این سیستم با مشکل روبه‌رو نشویم.
مدیر درآمدهای عمومی شهرداری مشهد ابراز امیدواری کرد: برای اجرای این طرح با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری هماهنگی‌هایی صورت گرفته است که برای تسهیل در پرداخت قبوض توسط شهروندان برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.
آذری برنامه‌های راهبردی را نشأت گرفته از چشم‌انداز شهرداری عنوان کرد و افزود: این برنامه‌ها با توجه به قوانین بودجه سنواتی کشور، مصوبات شورای اسلامی شهر و سیاست‌ها و برنامه‌های شهرداری طرح ریزی می‌شود.
وی همچنین یکی از مهم‌ترین درآمدهای شهرداری را، عوارض نوسازی و عمران شهری که هر ساله از شهروندان دریافت می‌گردد دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از شهروندان در طول سال بهای بسیاری را برای مالیات، قبوض آب،برق و سایر هزینه‌های رفاهی خود می‌پردازند، اما وقتی فیش عوارض شهرداری را دریافت می‌کنند، به دلیل عدم آشنایی با کارکرد عوارض معترض می‌شوند و گاهی از پرداخت به موقع آن شانه خالی می‌کنند در حالی که بخش قابل ‌توجهی از فعالیت‌های عمرانی، اجتماعی، ترافیکی و خدماتی شهر از طریق این عوارض انجام می‌شود.
وی تاکید کرد: مردم با پرداخت به موقع عوارض نوسازی و عمران شهری شهرداری را در انجام وظایف محوله یاری می‌دهند تا در شهرداری مشهد با همت و مشارکت تمام شهروندان خدمات شایسته‌تر، مطلوب‌تر و سریع‌تری را به مجاوران و زائران شهر مشهد داشته باشیم.
آذری با اشاره به اینکه تاسیسات و سرمایه‌گذاری‌ها باید به سمت توسعه پایدار پیش روند تا زمینه‌ساز رونق اقتصادی شهر باشند، بیان داشت: شهرداری مشهد مشارکت با بخش خصوصی را به عنوان طرح راهبردی دنبال می‌کند تا زیرساخت‌های لازم را برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان فراهم کند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول