اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
با حکم یادگاری؛

اتاق فکر جهاد دانشگاهی تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: محمدحسین یادگاری رییس جهاد دانشگاهی ، در حکمی هوشنگ زعیم کهن معاون هماهنگی و توسعه این نهاد را به عنوان مسئول تشکیل اتاق فکر جهاد دانشگاهی منصوب کرد.

اتاق فکر جهاد دانشگاهی تشکیل می‌شود
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در این حکم خطاب به معاون هماهنگی و توسعه جهاد دانشگاهی آمده است:

تحقق چشم‌انداز 20 ساله جهاددانشگاهی و اهداف برنامه‌های توسعه این نهاد نیازمند دقت، بررسی و فعالیت‌های کارشناسی مشارکت جویانه و مستمر نیروهای محقق و کارشناس جهاددانشگاهی است.

بدین‌وسیله به جنابعالی مأموریت داده می‌شود متناسب با شرایط موجود در حوزه‌های کلان جهاد دانشگاهی و گسترش فضای مشارکت براساس سند جایگاه جهاد دانشگاهی در چشم‌انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران مبنی بر «الهام‌بخش و مؤثر بودن در تشخیص چالش‌ها، مسائل و نیازهای علمی، فرهنگی و اجتماعی کشور، ارائه راه‌حل‌های هوشمندانه و تأثیرگذار در نظام تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کشور» و برنامه‌های توسعه جهاددانشگاهی مبنی بر «ارتقاء جایگاه جهاددانشگاهی در نظام فرهنگی، علمی و فناوری در عرصه ملی و بین‌المللی» اتاق فکر جهاددانشگاهی با حضور جمعی از نخبگان و صاحبنظران این نهاد در آن معاونت تشکیل گردد.
 
امید است با عنایات خداوند متعال و همکاری جهادگران جهاددانشگاهی این نهاد از نتایج این اتاق فکر به نحو مطلوب در ایده‌سازی، نظریه‌پردازی و ارتقاء کیفی فرآیندهای تصمیم‌سازی راهبردی بهره‌مند گردد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول