اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان:

تفکر بسیجی فناوری‌های نوین کشور را صیانت می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تفکر بسیجی فناوری‌های نوین کشورمان را در بحث هسته‌ای و هوا فضا صیانت و بیمه می‌کند.

تفکر بسیجی فناوری‌های نوین کشور را صیانت می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی‌محمد آزاد ظهر امروز در نخستین همایش بسیج مظهر افتخار و اقتدار ملی در سالن اجتماعات خاتم استانداری اظهار داشت: هفته بسیج نماد جان فشانی و از خود گذشتگی مردان و زنانی است که بدن خود را در برابر هجمه دشمن قرار دادند و از ناموس و مملکت دفاع کردند.
وی با تأکید بر اینکه فرهنگ بسیج در دنیا گسترش یابد، افزود: ملت ایران با واژه بسیج آشنا هستند، اما این کافی نیست و باید تمامی کشورهای دنیا زیر چتر فرهنگ بسیجی قرار گیرند.
استاندار سیستان و بلوچستان شرط درک واژه بسیج را توجه به بیانات رهبری و امام خمینی(ره) دانست و ادامه داد: سپاه صرفاً یک سازمان نظامی نیست بلکه در عرصه‌های مختلف حضور فعال دارد.
آزاد از سپاه به عنوان یک نهاد فرهنگی یاد کرد و گفت: ماهیت انقلاب اسلامی در ایران بر مبنای فرهنگ شکل گرفته است.
وی با بیان اینکه بخشی از فعالیت سپاه در زمینه نظامی است، افزود: سپاه در مهار کارشکنی‌های گروه‌های انحرافی نقش مهمی را برعهده دارد.
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مدیریت‌ها و سیاست‌گذاری‌ها باید بسیجی‌وار باشد، خاطرنشان کرد: بسیج یک سازمان مردمی کم هزینه، پرفایده و خدا محور است.
آزاد با تأکید بر اینکه دایره بسیج از یک سازمان فراتر رفته است، گفت: تفکر بسیجی در نزد امام خمینی (ره) و رهبری از جایگاه خاص و ویژه‌ای برخوردار است.
وی تصریح کرد: بسیج به همراه دیگر نیروهای مسلح کشور  موجب شد که مقاومت و دفاع مردم ما دوچندان بشود و از این بعد نقش بسیار مهمی را در اقتدار و استواری کشور  ایفا کرده است.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: بسیج از آغاز تشکیل تا امروز همواره در کنار امام راحل، رهبری و مردم قرار داشته و با ایثار و جان فشانی در راه حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب، به عنوان دژی مستحکم در برابر تمامی هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کرده است.
آزاد بیان داشت: بسیج انقلاب اسلامی را بیمه کرده و هیچ قدرتی توان رویارویی با آن را در خود نمی‌بیند چون این نیروی الهی و مردمی در مسیر ولایت‌فقیه حرکت کرده و می‌کند.
وی عنوان کرد: امروز بسیج به عنوان یک الگوی موفق از محدوده مرزهای جغرافیایی ایران فراتر رفته و تحت یک اندیشه نوین در مقیاس‌های بین‌المللی مورد توجه قرار گرفته است.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تشکیل بسیج توسط امام راحل(ره) یک راهبرد بزرگ بود که امروز نیز ما شاهد به ثمر نشستن میوه‌‌های مادی و معنوی آن در بخش‌‌های مهم سازندگی، فرهنگی و امنیتی هستیم.
آزاد به انقلاب مردم منطقه اشاره کرد و افزود: مردم این کشورها بر اساس تفکر بسیجی و با اعتماد به خود و توکل بر خدا گام در مسیر نجات خود برداشتند.
دبیر همایش بسیج مظهر افتخار و اقتدار ملی همچنین در ادامه این مراسم، تقدیر از خانواده شهدا را هدف از برگزاری این همایش دانست و اظهار داشت: برگزاری مسابقه کتاب چشمه سرای معرفت در زمینه امر به معروف و نهی از منکر از جمله برنامه‌های جانبی این همایش بوده است.
علی زینلی گفت: 50 مقاله در پنچ موضوع به دبیرخانه این همایش رسیده است که در پایان این مراسم مقالات برگزیده معرفی و لوح تقدیر دریافت می‌کنند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول