اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زرینی در نواخته شدن زنگ امر به معروف و نهی از منکر:

امر به معروف و نهی از منکر مختص به زمان خاص نیست

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی ناحیه دو آموزش و پرورش قم گفت: انجام فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر مختص زمانی خاص نیست بلکه انجام آن در هر زمان ضروری و لازم است.

امر به معروف و نهی از منکر مختص به زمان خاص نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین آیت زرینی پیش از ظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ امر به معروف و نهی از منکر که در دبیرستان نجمه قم برگزار شد، با بیان اینکه ماه محرم مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار کرد: محرم ماه شروع یک رویش و یک خیزش ‌علیه ظلم و استبداد است و امام حسین(ع) با انجام فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در این ماه سعی داشت اسلام را زنده نگه دارد.
وی با بیان اینکه ما مصادیق مختلفی در عرصه امر به معروف و نهی از منکر را در واقعه عاشورا مشاهده می‌کنیم، بیان کرد: زمانی که امام حسین(ع) به همراه خانواده خود به کربلا رسیدند و لشکر حر در مقابلشان ایستادند، امام با وجود بسته شدن راه به دست این لشکر ولی آنها را سیراب کردند.
معاون پرورشی ناحیه دو آموزش و پرورش قم با بیان اینکه امام حسین(ع) هم مصداق لسانی و هم عملی در امر به معروف و نهی از منکر را در واقعه عاشورا به نمایش گذاشتند، خاطرنشان کرد: این امام همام بارها در روز عاشورا به تذکر لسانی روی آوردند و اقدام به آگاهی بخشی و افشاگری از اقدامات شوم یزید ‌علیه اسلام کردند.
وی با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر نباید مختص به یک زمان خاص شود، عنوان کرد: انجام فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر یکی از ضروریات است که در هر زمانی انجام آن در جامعه احساس می‌شود.
‌زرینی با اشاره به توطئه‌های دشمنان ‌علیه اسلام و تشیع تصریح کرد: دشمن تمام توان خود را به کار گرفته است تا چهره اسلام را خدشه‌دار کند و برای تحقق هدف خود فرهنگ کشورهای اسلامی را هدف گرفته است.
وی اضافه کرد: دشمن توطئه‌های بسیار زیادی ‌علیه جمهوری اسلامی انجام داده است و سعی دارد تا با ترویج تهاجم فرهنگی در جامعه و نسل جوان مفاهیم اسلام ناب و تشیع را در بین آنها کمرنگ و نسل جوان را از اسلام دور سازند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول