اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پاکدشت صورت گرفت؛

دستگیری جاعل 25 فقره چک جعلی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: با تلاش ماموران آگاهی شهرستان پاکدشت فردی که 25 فقره چک را جعل کرده بود، دستگیر شد.

دستگیری جاعل 25 فقره چک جعلی
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت، جمال نیک‌جو گفت: با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران فردی که با جعل 25 فقره چک، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، طی یک عملیاتی پلیسی دستگیر شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: در پی اعلام شکایت‌های مردمی مبنی بر تهیه و توزیع تعدادی چک جعلی در بازار، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده در مجموع 25 فقره چک جعلی مربوط به بانک‌های مختلف که در بین شهروندان توزیع شده بود از نقاط مختلف کشور جمع‌آوری کردند.
نیک‌جو ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، و انجام عملیات چهره نگاری به کمک مالباختگان چهره فرضی متهم ترسیم و مأموران با بکارگیری اقدامات ویژه، متهم به نام «حمید رضا‌ـ ا» را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
این مقام مسئول تصریح کرد: متهم در بازجویی‌ها منکر ارتکاب هرگونه جعل و کلاهبرداری بود که در مواجهه حضوری با مالباختگان توسط آنان شناسایی و به بزه ارتکابی اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان با بیان این مطلب که احتمال دارد چند فقره چک جعلی همچنان در اختیار تعدادی از شهروندان قرار داشته باشد از آنان خواست تا با مراجعه به پلیس آگاهی نسبت به سیر مراحل قانونی شکایت خود اقدام کنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول