اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابتدای سال 91 آغاز می‏شود؛

احداث خوابگاه دانشجویی 6 هزار مترمربعی در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: احداث خوابگاه دانشجویی پسرانه با زیربنای حدود 6 هزار مترمربع از پروژه‎‏های عمرانی این دانشگاه است که از ابتدای سال 91 آغاز می‏شود.

احداث خوابگاه دانشجویی 6 هزار مترمربعی در فیروزکوه
نقی شجاع امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: با توجه به اعتباراتی که سازمان مرکزی در اختیار ما قرار داده، توانسته‏ایم در زمینه افزایش و اجرای پروژه‏های عمرانی پیشرفت‏های فیزیکی نسبتاً خوب و قابل توجهی داشته باشیم.
وی اضافه کرد: یکی از پروژه‏هاس عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، احداث ساختمان آزمایشگاه‏ها به زیربنای 4 هزار مترمربع و با اعتباری حدود 17 میلیارد ریال است که 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه ادامه داد: ساختمان آموزش به زیربنای 8 هزار و 300 مترمربع با اعتباری حدود 36 میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی 20 درصد از دیگر پروژه‏های عمرانی این واحد دانشگاهی است.
شجاع افزود: همچنین اجرای پروژه‏های بزرگ دیگری نظیر عملیات ساختمانی پروژه‏های خوابگاه پسرانه به زیربنای حدود 6 هزار مترمربع، سلف سرویس به زیربنای حدود 2 هزار و 500 مترمربع، مهمانسرا و زمین فوتبال از ابتدای سال 91 آغاز خواهند شد.
وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه افتخارات و دستاوردهای علمی و پژوهشی زیادی کسب کرده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه افزود: از مهم‏ترین این دستاوردهای پژوهشی می‏توان به جذب 100 درصد بودجه پژوهش این واحد دانشگاهی در سال‏های 88 و 89، گسترش فعالیت‏های تحقیقاتی دانشجویی از جمله تیم‏های رباتیک (ربات امدادگر جنگ‏جو) و تیم سازه‏های ماکارونی، ارتقای تولیدات علمی این واحد از جمله افزایش روند چاپ مقالات آی.‏اس‏.آی و علمی پژوهشی در سال‏های اخیر، افزایش چاپ کتب و اجرای طرح‏های تحقیقاتی اشاره کرد.
شجاع تصریح کرد: از دستاوردهای مهم دیگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در زمینه‏های علمی و پژوهشی تقویت بخش نشریات مرجع و افزایش لیست کتب مرجع این واحد دانشگاهی است.
وی تاکید کرد: همچنین دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه دارای دو مجله مصوب با درجه علمی و پژوهشی بوده و در حال پیگیری اخذ مجوز چهار مجله دیگر در رشته‏های مدیریت دولتی، مدیریت مالی و ریاضیات کاربردی با گرایش‏های تحقیق در عملیات و آنالیز عددی است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه اضافه کرد: از تمام مسئولین شهرستان فیروزکوه به ویژه فرماندار و امام جمعه و همه مردم شریف فیروزکوه قدردانی می‏کنم که در پیشبرد اهداف این دانشگاه و رضایت دانشجویان از ما حمایت و شرایط را فراهم می‏کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول