اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان خبر داد:

اجرای 87 درصد مصوبات سفرهای رئیس جمهور به اصفهان

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان با اشاره به اجرایی شدن 87درصد مصوبات سفرهای رئیس جمهور به اصفهان گفت: تا کنون 669 طرح از 772 طرح مصوبات سفر ریاست جمهوری به این استان به مرحله اجرا درآمده است.

اجرای 87 درصد مصوبات سفرهای رئیس جمهور به اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی ظهر امروز با حضور در منطقه دارک و زینبیه با بیان اینکه تمام تصمیم‌ها و طرح‌های شهری در دستگاه‌های اجرایی از جمله استانداری و ادارات صورت می‌گیرد، اظهار داشت: حضور مسئولان در میان مردم منطقه 14 اصفهان تنها به واسطه دیدار با اهالی صورت گرفته تا از نزدیک به مشکلات نگاه شود تا شاید بتوان تأثیرات جدی‌تری برای بررسی مشکلات داشت.
وی تصریح کرد: امیدواریم با وجود تنگناهای مالی موجود بتوانیم به حل مشکلات مردم این منطقه بپردازیم.
استاندار اصفهان با محور قرار دادن شرایط عمومی استان گفت: شرایط عمومی اصفهان از هر لحاظ دارای شرایط مطلوبی است البته بعضی از مناطق از جمله دارک و حصه که مشکلات مزمن و مفرطی را داشته که عمده این مشکلات و معضلات ریشه در گذشته دارد و هم اکنون بر وسعت آن افزوده شده است.
وی یادآور شد: ما مناطقی را در بیرون از کلانشهر اصفهان داریم که شاید شرایط عمومی آنها نسبت به برخی از مناطق اصفهان بهتر باشد که همین امر سبب مهاجرت‌های معکوس به این مناطق شده است.
 
*عدالت محوری در مناطق کم برخوردار
ذاکر اصفهانی با اشاره به اینکه وظیفه دولت حرکت در چهارچوب عدالت خواهی و عدالت محوی در اجرای تمام طرح‌های عمرانی است، بیان داشت: در مناطق زینبیه و دارک و قسمت‌های کم برخوردار این مهم صورت گرفته است.
وی تعداد مصوبات رئیس جمهور در سه سفر اخیر را 772 مورد دانست و ادامه داد: تعداد کل مصوبه‌های ابلاغ شده در سه سفر اخیر رئیس جمهور به استان اصفهان 772 مورد بوده که از این تعداد 669 مصوبه اجرایی شده است.
استاندار اصفهان افزود: البته امیدوار بودیم تا کنون تمامی مصوبات اجرایی شده باشد اما به دلیل محدودیت‌های مالی این کار صورت نپذیرفت و از میان مصوبات 87درصد آن اجرایی شد که از این میزان 47درصد آن که شامل 362 طرح است به اتمام رسیده است.
وی اضافه کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی مصوبات اجرایی شده 68درصد و میانگین پیشرفت فیزیکی کل مصوبات 58درصد است.
 
*هزار شهر و روستا گاز دار شدند
ذاکراصفهانی با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی در سال‌های گذشته بیان داشت: اگر به طرح‌های پنج سال پیش تا کنون دیدی کلی داشته باشیم می‌توان باور داشت که پیشرفت طرح‌های عمرانی نسبت به سال‌های گذشته رشدی باور نکردنی داشته است که در باب مثال می‌توان به یک هزار و 300 کیلومتر طرح‌های گاز رسانی اشاره کرد.
وی ادامه داد: در گذشته تنها 235 شهر و روستا از نعمت گاز برخوردار بودند در حالی که هم اکنون به هزار شهر و روستا گاز رسانی انجام شده و 270 شهر و روستا دیگر در دست اجراست.
استاندار اصفهان اظهار داشت: در بحث صنایع تا پیش از دولت نهم و دهمیک هزار و 270 مرکز صنعتی جاری گاز رسانی شده بودند و هم اکنون به چهار هزار و 800 مرکز صنعتی گاز رسانی انجام شده است.
وی در تکمیل صحبت‌های خود گفت: در گذشته هشت ایستگاه CNG در سطح استان اصفهان فعال بود که در حال حاضر این ایستگاه‌ها به 140 ایستگاه رسیدند و در ادامه فعالیت‌ها 20 ایستگاه در دست اجرا داریم.
 
*اختصاص یک میلیارد تومان برای احداث ورزشگاه دارک
ذاکر اصفهانی مشکلات منطقه از جمله آسفالت معابر، نبود فرهنگسرا، ورزشگاه و درمانگاه را مورد بحث قرار داد و بیان داشت: شهردار و شورای شهر اصفهان در ارتباط با آسفالت معابر و کوچه‌ها قول مساعدت داده‌اند و استانداری نیز برای بحث مالی و عمرانی در این کار پیشگام است.
وی اضافه کرد: با اختصاص زمین 4چهار هزار متری از سوی شهرداری ساخت سالن ورزش را در منطقه دارک در دستور کار قرار می‌دهیم و استانداری نیز مسائل مالی آن را با اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برطرف می‌کند.
استاندار اصفهان تصریح کرد: برای احداث بانک، پایگاه بسیج، تکمیل بیمارستان، تکمیل و تعمیر شبکه فاضلاب، کیوسک نیروی انتظامی نیز اعتباراتی فراهم شده که نسبت به آن اقدام می‌شود؛ همچنین برای ایجاد مشاغل خانگی ما آماده ارائه تسهیلات برای مردم این منطقه هستیم.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول