اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌سردار ‌‌حاجی‌زاده در جمع خبرنگاران:

‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدی هستیم / پیام ایران به دشمنان

خبرگزاری فارس: فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران گفت: پیام ما به دشمنان این است، که اگر چیزی به خواهد ما را تهدید کند و برای ما آسیب‌پذیری داشته باشد، برای مقابله با آن فکر می‌کنیم و هیچ تعارفی هم با کسی نداریم.

‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدی هستیم / پیام ایران به دشمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار امیر علی حاجی‌زاده عصر امروز در حاشیه مراسم گردهمایی عاشقان ولایت که با حضور بیش از 10 هزار نفر از بسیجیان شهرستان خرم‌آباد در مصلای‌ الغدیر این شهر برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بسیجیان نخستین توان بازدارندگی ایران هستند، گفت: تکیه ما بر بسیجیان و مخلصان با ایمان و تابع ولایت است.
وی یادآورشد: سپر موشکی ترکیه که با پوشش ناتو مستقر شده، مشخص است که آمریکایی‌ها پشت قضیه هستند و برای حمایت از اروپاییان می‌گویند که این سپر موشکی را گذاشته‌اند، در صورتی که این مال رژیم صهیونیستی است و فریب‌کاری می‌کنند.
سردار حاجی‌زاده یادآور شد: ما تکیه‌مان بر موشک نیست و تکیه ما بر بسیجیان و مخلصان با ایمان و آنان که تاکنون نظام ما را حفظ کرده، و تابع ولایت هستند، است.
‌فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران گفت: پیام ما به دشمنان این است، که اگر چیزی بخواهد ما را تهدید کند و برای ما آسیب‌پذیری داشته باشد، برای مقابله با آن فکر می‌کنیم و هیچ تعارفی هم با کسی نداریم.
‌فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران اظهار داشت: گردهمایی‌های امروز بسیجیان برای دوستان انقلاب حامل پیام اقتدار و قدرت‌مندی جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان مایه ناامیدی و یاس است و بیانگر این واقعیت است که ملت ایران در دهه چهارم انقلاب خیلی مصمم‌تر و استوارتر از گذشته برای حمایت از مقام معظم رهبری و دستاوردهای نظام مستحکم ایستاده‌اند.
سردار حاجی‌زاده یادآور شد: قطعاً برای پوشش دادن نیمه جنوبی ایران این سپر را هم در حاشیه خلیج فارس تکمیل می‌کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول