اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در قم؛

جشنواره مهارت‌های عملی هنرمندان فرهنگی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: کارشناس تکنولوژی و گروه‌های آموزشی متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش قم گفت: جشنواره ارائه مهارت‌های عملی دبیران هنر و هنرمندان فرهنگی مقطع راهنمایی تحصیلی در رشته‌های خوشنویسی، طراحی، نقاشی و تذهیب برگزار می‌شود.

جشنواره مهارت‌های عملی هنرمندان فرهنگی برگزار می‌شود
محمدرضا ابراهیم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره اظهار داشت: با برگزاری این جشنواره‌ها تلاش می‌کنیم دبیران هنرمند مشغول در اداره‌کل آموزش و پرورش را شناسایی کرده و از ظرفیت‌های آنان استفاده کنیم.
وی با اشاره به نقش معلمان هنر در افزایش مهارت‌های عملی دانش‌آموزان، افزود: این جشنواره همچنین بهانه‌ای برای تقدیر از معلمان هنر است.
کارشناس تکنولوژی و گروه‌های آموزشی متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: این جشنواره روز یکشنبه ساعت 9 صبح لغایت 11 در ساختمان گروه‌های آموزشی متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: در این جشنواره دبیران هنر مقطع راهنمایی و تمام دبیران مقطع راهنمایی علاقه‌مند به این رشته‌ها حضور خواهند داشت.
ابراهیم‌زاده با اشاره به اینکه این جشنواره در شش سال گذشته نیز برگزار شده است، افزود: در سال‌های گذشته در حدود 90 نفر از دبیران مقطع راهنمایی سراسر استان در این جشنواره شرکت داشته‌اند.
وی ادامه داد: این جشنواره در رشته های خوشنویسی با خط درشت و چلیپا، طراحی، نقاشی و تذهیب به صورت زنده به رقابت گذاشته شده و در پایان از دبیران نمونه تقدیر خواهد شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول