اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به نماینده کوهدشت:

مسیر راه‌آهن از دورود، خرم‌آباد، کوهدشت، پل دختر و اندیمشک اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به نامه نماینده کوهدشت مبنی بر علت عدم اعلام مسیر کوهدشت و پل دختر در مراسم کلنگ‌زنی پروژه، از اجرای این طرح از مسیر دورود، خرم‌آباد، کوهدشت، پل دختر و اندیمشک خبرداد.

مسیر راه‌آهن از دورود، خرم‌آباد، کوهدشت، پل دختر و اندیمشک اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس، علی شاهرخی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی نسبت به عدم ذکر نام دوشهرستان کوهدشت و پل دختر در مراسم کنگ‌زنی 3 پروژه راه‌آهن دورود، خرم‌آباد، کوهدشت، پل دختر و اندیمشک که با حضور رئیس جمهور و مطابق بند 11 ابلاغی معاون اول رئیس جمهور به شماره 46370.33560 مورخ 90/2/18 انجام شده بود، مراتب نگرانی مردم را اعلام کرده است.
برهمین اساس و پس از مکاتبه مشخص شده در نحوه اطلاع‌رسانی مراسم گلنگ‌زنی اشتباهی صورت گرفته است و تخلفی از بند ۱۱ مصوبه هیئت دولت به شماره 46270.33560 صورت نگرفته است.
متن نامه نماینده کوهدشت بدین شرح است:
جناب آقای مهندس نیکزاد وزیر محترم راه و شهرسازی
با سلام
یکی از مصوبات دولت در سفر سوم به استان لرستان (احداث راه‌آهن دورود - خرم‌آباد - کوهدشت - پل دختر - اندیمشک) می‌باشد که طی شماره 46370.33560 به تاریخ 1390/2/18 معاونت محترم اول رئیس جمهور و بند 11 آن به وزارت راه و ترابری سابق ابلاغ گردیده است.
مع‌الوصف در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه و اطلاع‌رسانی در رسانه‌ها ذکری از کوهدشت و پل‌دختر به میان نیامد. این امر موجبات نگرانی و عصبانیت مردم منطقه را فراهم نموده است. مستدعی است تدبیری اتخاذ نمائید تا نسبت به جبران سهو صورت گرفته اقدام لازم و عاجل معمول و نتیجه را به اینجانب نیز منعکس نمایند.
علی شاهرخی - نماینده مردم شریف کوهدشت
برهمین اساس وزیر مسکن و شهرسازی نیز در نامه‌ای به شماره 02/100/75132 درپاسخ به این مکاتبه آورده است:
حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای شاهرخی
نماینده محترم مردم شریف کوهدشت در مجلس شورای اسلامی
سلام‌علیکم
پس از حمد خدا و درود و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، بازگشت به نامه 72044927/د مورخ 20/7/90در خصوص اجرای مصوبه راه‌آهن دورود - خرم‌آباد - کوهدشت - پلدختر اندیشک بدینوسیله اعلام می‌دارد: پروژه مذکور مطابق بند 11 ابلاغی معاون اول رئیس جمهور به شماره 46370.33560 مورخ 18/2/90 عملیاتی و اجراء خواهد شد.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول