اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ایرانشهر خبر داد:

برگزاری کمیسیون ماده 10 قانون هدفمندی یارانه‌ها در ایرانشهر

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ایرانشهر گفت: از این پس کمیسیون ماده 10 قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در مرکز شهرستان ایرانشهر برگزار می‌شود.

برگزاری کمیسیون ماده 10 قانون هدفمندی یارانه‌ها در ایرانشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، غلامرضا گنجی صبح امروز در جلسه کمیسیون ماده 10 قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: طرح هدفمندی یارانه‌ها از برنامه‌های مهم و کلان دولت بوده و اجرای این قانون در زمینه کمک به استقرار عدالت است.
وی افزود: اجرای این قانون آثار و دستاوردهای متعددی را در بخش‌های مختلف در بر داشته که از جمله آن می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف بنزین، کاهش قاچاق سوخت به دلیل واقعی شدن قیمت‌ها و از بین رفتن انگیزه قاچاق اشاره کرد.
معاون فرماندار ایرانشهر به موضوع پرداخت یارانه‌های نقدی خانوارها اشاره و بیان داشت: در اردیبهشت ماه سال‌جاری سامانه رفاهی بازگشایی شد و امکان درج اطلاعات خانوار از سوی سرپرستان در سامانه به وجود آمد و برخی از خانوارها اقدام به افزایش تعداد اعضای ثبت‌نامی خود در سامانه کردند.
گنجی خاطرنشان کرد: به دلیل نقص و تردید در اطلاعات ارائه شده یارانه‌های نقدی این افراد از مرحله ششم از سوی سازمان هدفمندی سازی یارانه‌ها قطع شد که در این راستا کمیسیون‌های استانی در مرکز استان اعتراضات افراد را مورد بررسی و رسیدگی قرار دادند.
وی بیان کرد: این روند مشکلاتی برای مراجعان به لحاظ ایاب و ذهاب به مرکز استان و صرف هزینه در پی داشت.
معاون فرماندار ایرانشهر گفت: در حال حاضر اعتراضات افراد در مرکز شهرستان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و پس از بررسی‌های لازم نتیجه برای صدور رأی و اعلام نتیجه به کمیسیون استان منعکس می‌شود.
گنجی افزود: با تشکیل کمیسیون ماده 10 در مرکز شهرستان، مشکلات ایاب و ذهاب مراجعان به مرکز استان و اتلاف هزینه که اکثراً از اقشار کم درآمد هستند، مرتفع خواهد شد و امر پاسخگویی به معترضان و دریافت اعتراض مراجعان تسریع خواهد شد.
به گزارش فارس، نمایندگان فرمانداری، دادگستری، اداره کار و تأمین اجتماعی در مرکز شهرستان‌ها از اعضای کمیسیون ماده 10 قانون هدفمند کردن یارانه‌ها هستند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول