اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره ملی حرکت؛

معاون فرهنگی دانشگاه چمران اهواز برگزیده کشوری شد

خبرگزاری فارس: در جشنواره ملی حرکت علیرضا مخبردزفولی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان «معاون فرهنگی و اجتماعی برگزیده کشور» معرفی و تندیس جشنواره را دریافت کرد.

معاون فرهنگی دانشگاه چمران اهواز برگزیده کشوری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از دانشگاه شهید چمران اهواز، چهارمین جشنواره ملی حرکت به میزبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه تهران برگزار شد که یکی از معتبرترین و مهم‌ترین جشنواره‌های ملی و علمی دانشگاهی کشور است و در آن، انجمن‌های علمی دانشجویی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران درخشیدند.
براساس این گزارش، در اختتامیه جشنواره حرکت، انجمن علمی دانشجویی معماری به عنوان انجمن علمی برتر در نشریه و انجمن علمی فیزیک به عنوان انجمن علمی برتر در فعالیت‌های ترویجی معرفی و تندیس دریافت کردند. همچنین طرح مسیر مطهر که از جمله طرح‌های آموزشی فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز به شمار می‌رود مورد تقدیر قرار گرفت. 
علیرضا مخبر دزفولی معاون فرهنگی و اجتماعی نمونه کشور با اشاره به این رویداد خجسته گفت: لطف خدا، حمایت رئیس دانشگاه، همدلی هیئت رئیسه دانشگاه، تلاش کارکنان حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی، مشارکت پرشور دانشجویان دانشگاه بزرگ شهید چمران اهواز در فعالیت‌های مبتکرانه فرهنگی و وجود برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی برنامه‌های فرهنگی در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی به عنوان رویکردی جدید در طول یک سال گذشته مهمترین عوامل کسب این افتخارات است.
رئیس شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های استان خوزستان افزود: خرسندیم که این افتخار برای دانشگاه شهید چمران اهواز کسب شد و مهم‌تر اینکه فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های کشور مورد ارزیابی در سطح وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار می‌گیرد و این نکته بسیار انگیزه‌بخش و مهمی است.
وی افزود: با این افتخارات احساس می‌کنیم که مسیر را صحیح انتخاب کرده‌ایم و این نکته نیز انگیزه ما را در ادامه این مسیر دوچندان می‌کند و نهایتا اینکه این افتخار را متعلق به استان فرهنگ‌پرور خوزستان و همه اساتید و نخبگان حوزوی و دانشگاهی می‌دانیم که در مکتب آنها آموزش و پرورش یافته‌ایم.
وی از جامعه بزرگ دانشگاهیان دانشگاه شهید چمران اهواز درخواست کرد که معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه را در پیمودن این مسیر کمک و راهنمایی کنند. 
در لوح اهدایی که به امضای کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رسیده خطاب به علیرضا مخبر دزفولی آمده است: «اینجانب حضور ممتاز و متمایز جنابعالی را به عنوان برگزیده چهارمین جشنواره ملی حرکت تبریک می‌گویم و امیدوارم عنایات الهی و توجهات حضرت ولی‌عصر(عج)، اراده معطوف به حرکت دانشجویان و پژوهشگران این مرز و بوم را به سوی اهداف متعالی و قله‌های پیشرفت در عرصه‌های مختلف دانش و پژوهش استوارتر و زمینه تحقیق حیات طیبه را برای آحاد ملت شریف و مسلمان ایران به‌ویژه دانشوران همروزگار در سال جهاد اقتصادی بیش از پیش مهیا سازد.»
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول