اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

کتابی جدید درباره «چارلز دیکنز» منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: کتابی غیرداستانی با عنوان «چارلز دیکنز و کودکان خیابانی لندن» به قلم «آندره وارن» درباره زندگی و آثار «چارلز دیکنر» نویسنده انگلیسی برای گروه سنی نوجوان و جوان منتشر می‌شود.

کتابی جدید درباره «چارلز دیکنز» منتشر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از کانزاس سیتی، این اثر که با عنوان «چارلز دیکنز و کودکان خیابانی لندن» نامگذاری شده اثری غیرداستانی است که به قلم «آندره وارن» نویسنده انگلیسی به رشته تحریر در آمده است.
قهرمانان این کتاب غیرداستانی که از کتاب‌های «چارلز دیکنز» انتخاب شده‌اند و روایت‌هایی را از زندگی خود به عنوان کودکانی خیابانی در لندن به مخاطب ارائه می‌کنند.
«وارن» نویسنده این اثر در این اثر تازه که درباره «دیکنز» و شخصیت‌های داستانش به رشته تحریر در آورده تلاش کرده تا بخشی از زندگی واقعی شخصیت‌های داستانی «دیکنز» را در اثری متفاوت به مخاطب ارائه کند.
این نویسنده که نگارش کتاب «چارلز دیکنز و کودکان خیابانی لندن» را از مدت‌ها قبل آغاز کرده است برای ارائه این کتاب گروه‌های مختلفی از کودکان خیابانی و یتیم سطح لندن را مدیریت می‌کرد و به آنها آموزش می‌داد.
او در جلساتی که با حضور این کودکان برگزار می شد علاوه بر تدریس برخی از دروس کلاس‌های قصه‌خوانی نیز برگزار می‌کرد.
این نویسنده که فارغ التحصیل رشته ادبیات داستانی است درباره نگارش تازه‌ترین اثرش گفت: وقتی به کتاب‌های «چارلز دیکنز» فکر می‌کنم که چگونه در تمامی انها به نوعی به زندگی کودکان خیابانی و مشقت‌هایی که آنها در زندگی می‌کشند اشاره شده تصمیم گرفتم این اثر را بنویسم.
وی اضافه کرد قصدم از نگارش این اثر، ارائه کتابی بود تا بعد از سالها به موضوع کودکان خیابانی و فقر در جامعه لندن بپردازد.
این نویسنده در ادامه گفت: پیاده‌روی در کوچه‌های تنگ و باریک جنوب شهر در لندن و ملاقات با خانواده‌های فقیر موجب شد تا من نیز همچون «دیکنز» به فکر نگارش آثاری برای حمایت از کودکان فقیر و خیابانی باشم.
این نویسنده که تصمیم دارد در آمد حاصل از فروش این کتاب را به کودکان فقیر و خیابانی اختصاص دهد بسیار امیدوار است که نویسندگان دیگری در سراسر جهان برای کمک به این کودکان تلاش کنند و بخشی از آثارشان را همچون دیکنز به زندگی بچه‌های خیابانی که امروز بیش از 100 میلیون از جمیعت جهان را تشکیل می دهند، اختصاص دهند.
انتهای پیام/و
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول