اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی:

وضعیت امنیت آذربایجان شرقی مطلوب است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: بر اساس ارزیابی‌های ملی وضعیت امنیت استان مطلوب است.

وضعیت امنیت آذربایجان شرقی مطلوب است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود خرم‌نیا ظهر امروز در نشست صمیمی بسیجیان سپاه و نیروی انتظامی بر نقش فعال بسیج در صحنه‌های مختلف تاکید کرد.
وی با اشاره به ضرروت ایجاد نظم و امنیت در جامعه گفت: هماهنگی و انسجام خوبی میان مسئولان خصوصا بسیج و نیروی انتظامی در زمینه ایجاد امنیت وجود داشته است.
فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تفکر و روحیه بسیجی در حال صدور مستمر است، افزود: این شجره مبارکه با رهبری امام راحل در عرصه‌های مختلف پس از انقلاب نقش‌آفرین بوده است.
خرم‌نیا بیان کرد: صدور این روحیه در عرصه بین‌الملل زمینه‌ساز نابودی استکبار جهانی خواهد بود و به برکت نقش بسیج در جهان امیدوار هستیم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به قابلیت‌های بسیج و نیروی انتظامی شاهد برگزاری انتخاباتی گسترده و سالم همراه با امنیت در استان خواهیم بود.
خرم نیا، وضعیت امنیت استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بر اساس ارزیابی‌های ملی وضعیت امنیت استان مطلوب بوده و برگزاری سالم و با امنیت انتخابات را شاهد خواهیم بود.
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به شرح وظایف نیروی انتظامی در زمینه برگزاری انتخابات یادآور شد: توجیه نیروها و آموزش‌های لازم در مدت باقی مانده تا انتخابات به صورت فشرده و منظم برگزار خواهد شد و از ظرفیت بسیج نیز در زمینه امنیت استفاده خواهد شد.
وی با بیان اینکه در دوره‌های قبلی انتخابات از توان امنیت بسیج استفاده شده، گفت: در انتخابات پیش رو نیز از این توان استفاده خواهد شد و باید جلسات هماهنگی در این راستا برگزار شود.
انتهای پیام/ح30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول