اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای کمک به بازسازی عتبات عالیات؛

نحوه کمک شهرستان‏ها با توجه به ظرفیت آنها معین شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: ستاد عتبات عالیات استان تهران نحوه کمک‏رسانی شهرستان‏های این استان را با توجه به ظرفیت‏های آن منطقه تفکیک و ابلاغ کند.

نحوه کمک شهرستان‏ها با توجه به ظرفیت آنها معین شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری پیش از ظهر امروز در همایش عتبات عالیات استان تهران که با حضور دبیر عتبات عالیات استان تهران، ائمه جمعه نقاط مختلف این استان و فرمانداران شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد، اظهار داشت: با این روش، همه قابلیت‏های نقاط مختلف استان تهران به کار گرفته می‏شود.
وی ادامه داد: توفیق الهی حضور در جمع خدام عتبات عالیات استان تهران موجب مسرت ‏خاطر من و مردم نقاط مختلف شمال شرق این استان است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: نشست‏های ادواری از این دست را می‏توان به عنوان فرصتی مناسب برای جذب کمک‏های مردم و خیران جهت بازسازی عتبات عالیات قلمداد کرد.
وی ارادت به اهل بیت معصومین (ع) را فرهنگی نهادینه در روح و جان جامعه اسلامی ایران خواند و افزود: این عشق روزافزون و پایان‏ناپذیر ظرفیت عظیمی برای این مرز و بوم اسلامی شمرده می‏شود.
افشارنادری تصریح کرد: عبور سالم کشتی انقلاب اسلامی از امواج گاه سهمگین سه دهه اخیر تاریخ همگی مرهون تمسک به اهل بیت (ع) است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس، ایران اسلامی با عنایت معصومین (ع) توانست استکبار جهانی را به عقب براند.
وی با اشاره به نهضت مدرسه‏سازی در کشور اظهار داشت: یاری خیران و گردآوری کمک‏های مردمی هر چند کوچک به لحاظ مادی اما بزرگ به لحاظ معنوی در عرصه‏های مختلف یاری‏گر چرخه توسعه امور مختلف کشور است.
افشارنادری تصریح کرد: از جمله مصادیق این مهم می‏توان به آغاز نهضت مدرسه‏سازی در نقاط مختلف کشور اشاره کرد.
فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: اگر ورود خیران به مباحث ساخت مدارس محقق نمی‏شد، فضاهای آموزشی کشور با مشکلاتی روبه‏رو بود.
وی افزود: از این ظرفیت بالقوه خیران در سایر امور نیز می‏توان بهره‏برداری کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول