اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

توطئه علیه سوریه در نطفه شکست خورده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت یاسوج گفت: توطئه آمریکایی ـ صهیونیستی علیه سوریه در نطفه شکست خورده است.

توطئه علیه سوریه در نطفه شکست خورده است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حجت‌الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با دعوت به رعایت تقوا و دوری از گناه و آلودگی اظهار کرد: انسان آینده‌نگر کسی است که عواقب امور را خوب درک می‌کند و در این دنیا اهل محاسبه نفس باشد.
وی با انتقاد از کسانی که در این زمانه بیشتر عمر خود را صرف دیدن فیلم‌ها و برنامه‌های کذایی و مجالس شبانه می‌کنند ابراز داشت: این کارها موجب می‌شود که حتی نماز صبح خود را نیز پشت گوش بیندازیم تا چه رسد به اینکه بخواهیم نفس خود را محاسبه کنیم.
خطیب موقت جمعه یاسوج گفت: مؤمن واقعی شبانه‌روز خود را تقسیم کرده و قسمتی از آن را به عبادت و راز و نیاز با پروردگار اختصاص می‌دهد.
موسوی اعظم بیان کرد: مؤمن واقعی در تقسیم وقت خود قسمتی از آن را به محاسبه نفس می‌پردازد و در این مدت در صدد برطرف کردن ضعف‌ها و کاستی‌ها برمی‌آید.
خطیب موقت جمعه یاسوج ابراز داشت: مؤمن حقیقی قسمتی از وقت خود را نیز به تفحص در عالم هستی می‌پردازد و در صنع خداوند غوطه‌ور می‌شود.
خطیب موقت جمعه یاسوج از کسب معاش و روزی حلال به‌عنوان چهارمین قسمت از برنامه تنظیمی مؤمن حقیقی در این جهان یاد کرد و گفت: اگر این 4 مورد را رعایت کنیم هیچ‌گاه رنگ جهنم را نخواهیم دید.
وی با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم تصریح کرد: برنامه‌های محرم در کهگیلویه و بویراحمد هدفدار شود تا بتوانیم اهداف امام حسین را بهتر تبیین کنیم.
خطیب موقت جمعه یاسوج با بیان اینکه همه برنامه‌های این نظام در راستای اهداف عاشورا تدوین شده گفت: این آبرویی که جمهوری اسلامی در سطح جهانی کسب کرده همه به واسطه عمل به تفکرات ناب عاشورایی است.
وی رهبری داهیانه مقام معظم رهبری را نعمتی بزرگ برای این مملکت دانست و گفت: آنچه امروزه بر جهان به نام بیداری اسلامی لقب گرفته به واسطه روشنگری‌های رهبری اندیشمند در ایران اسلامی است.
وی در ادامه با اشاره به توطئه آمریکایی صهیونیستی علیه کشور سوریه خاطرنشان کرد: دشمن وقتی می‌بیند سوریه و ایران و حزب‌الله در خط مقدم مقاومت قرار دارند این گونه علیه این کشور توطئه می‌کنند که به حتم چنین توطئه‌ای با شکست روبه‌رو خواهد شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول