اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم هندبال سایپا کاشان؛

کاشانی‌ها بازیکن لحظات بحرانی نیستند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم هندبال سایپا کاشان گفت: بازیکنان این تیم بازیکنان لحظات بحرانی نیستند.

کاشانی‌ها بازیکن لحظات بحرانی نیستند
مجتبی فرخزاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در تیم کاشان تنها جعفر نساجیان بازیکن لحظات بحرانی است و مابقی بازیکنان از دقیقه 55 به بعد نمی‌توانند تصمیم عاقلانه و منطقی بگیرند.
وی با اشاره به شکست تیم هندبال سایپا کاشان در برابر هیئت هندبال تفت یزد با نتیجه 30 بر 27 افزود: به دلیل پوئن‌های منفی که بازیکنان تیم هندبال کاشان گرفتند حتی در صورت پیروز در این دیدار خانگی، بازنده اصلی این دیدار بودیم.
سرپرست تیم هندبال سایپا کاشان از دست دادن موقعیت‌های فراوان تک به تک با دروازه‌بان حریف، به خارج زدن توپ در نقطه صفر دروازه و دریافت کارت قرمز بی‌مورد را از پوئن‌های منفی بازیکنان تیم هندبال سایپا کاشان در این دیدار برشمرد.
وی سرپیچی کردن بازیکن از دستورات سرمربی تیم را یکی دیگر از مهمترین دلایل شکست تیم کاشان در دیدار خانگی ذکر و خاطرنشان کرد: وقتی مربی تیم حنجره خودش را اذیت می‌کند اما بازیکن کار خودش را انجام می‌دهد و توجهی به دستورات مربی ندارد، نتیجه آن شکست تیم است.
فرخزاد ضعف تاکتیکی را نیز مزید بر علت شکست تیم هندبال سایپا کاشان دانست و گفت: دروازه‌بان در هندبال 50 درصد نقش اساسی را در نتیجه بازی دارد و 50 درصد مابقی را باید دفاع داشته باشد تا یک تیم نتیجه بگیرد، وقتی دفاع از جریان بازی خارج است و تنها دروازبان مقابل بازیکن حمله حریف قرار دارد، بازیکن حمله‌کننده با مانور دیدی که دارد می‌تواند به هر گوشه‌ای از دروازه شلیک کند و دروازه‌بان در مقابل حمله‌کننده کاری از دستش ساخته نیست.
وی در مورد عملکرد پوریا نمکی دروازه‌بان باتجربه و ملی‌پوش تیم هندبال سایپا کاشان در دیدار  با هیئت هندبال تفت یزد گفت: دروازه‌بانی که در یک دیدار چندین گل پیاپی را دریافت می‌کند و روحیه‌اش را از دست می‌دهد کادر فنی تیم باید بازیکن را از چنین وضعیتی خارج کنند اما با وجود تلاش زیادی که  می‌شود هنوز مسائل روحی روانی تیم برطرف نشده ‌است.
سرپرست تیم هندبال سایپا کاشان که خود نیز از داوران ملی هندبال کشور است، اشتباه میز ثبت امتیازات را در نتیجه کلی بازی بی‌تاثیر دانست و تصریح کرد: یک امتیاز اضافه برای تیم کاشان به ثبت رسیده بود که توسط داوران ملی این دیدار برگشت داده شد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشت.    
وی با اشاره به عملکرد تیم هندبال سایپا کاشان از دو بازی و دو شکست یادآور شد: علی‌رغم شکست خانگی تیم هندبال سایپا کاشان در این دیدار، عملکرد بهتری نسبت به بازی اول خود مقابل قم داشت و مطمئن باشید در بازی سوم بهتر بوده و جبران می‌کنیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول