اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از حلقه انسانی دانشجویان اطراف نیروگاه اتمی بوشهر؛

اتحاد مشت‌های پولادین دانشجویانی ایرانی و محکومیت اقدام آمانو

خبرگزاری فارس: دانشجویانی دانشگاه‌های بوشهر و خوزستان با تشکیل حلقه انسانی با شعار اتحاد مشت‌های پولادین، اقدامات غرب و گزارش آمانو را به شدت محکوم کردند.

اتحاد مشت‌های پولادین دانشجویانی ایرانی و محکومیت اقدام آمانو
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بیش از 500 دانشجوی دانشگاه‌های صنعت نفت آبادان، آزاد خوزستان، دانشکده پرستاری اهواز، علوم پزشکی آبادان و شماری از دانشجویان دانشگاه‌های بوشهر با تشکیل حلقه انسانی با شعار اتحاد مشت‌های پولادین از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت و اقدامات آمانو رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را محکوم کردند.
دانشجویان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل تلاش‌های مرموزانه کشورهای غربی برای تحریم‌های مختلف علیه ایران  را به شدت محکوم کردند.
دانشجویان با مشت‌های گره کرده خود فریاد زدند « آمریکا در چه فکریه ایران پر از بسیجیه» و با شعار «انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست» بر حمایت از دستاوردهای هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.
اتحاد مشت‌های پولادین در این تجمع با شعار وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد حمایت خود از فرامین رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.
دانشجویان حاضر در این حلقه انسانی سپس با فریادهای الله اکبر پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را آتش زده و از قیام مردمی تسخیر وال‌استریت حمایت کردند.

*شفیعی: نیروگاه اتمی بوشهر مظهر مقاومت ملت ایران است
مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر در این تجمع گفت: نیروگاه اتمی بوشهر مظهر پایداری و مقاومت ملت ایران برای احقاق حقوق واقعی خود است.
نصرالله شفیعی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی مسیری دوباره برای پیشرفت کشور مهیا کرد، گفت: نیروگاه اتمی مظهر فداکاری، رشادت ملت ایران شده و تیری در چشم دشمنان است.
وی با بیان اینکه آمریکا به هلاکت و بدبختی رسیده، خاطر نشان کرد: امروز نسل جوان، مقاوم و آگاه که در مکتب رهبر معظم انقلاب آموزش دیده‌اند با تمام توان از دستاوردهای نظام دفاع می‌کنند.
مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: آمریکا از دست ملت ایران عصبانی است و می‌داند ملت ایران در دفاع از دستاوردهای هسته‌ای خود استوار است و تحریم‌های مختلف علیه ایران اثری ندارد.
شفیعی بیان کرد: ‌آمریکا آمانو را آلت دست خود قرار داده و او را وادار می‌کند قطعنامه‌ای بی‌منطق و غیر قانونی و برخلاف عرف جهانی علیه ایران صادر کند که همین کار نشاندهنده این است که تحریم‌های گذشته علیه ایران اثری نداشته است.
شفیعی ادامه داد: جنبش وال استریت یک جنبش ضد سرمایه‌داری و خطری برای نظام سرمایه‌داری در جهان است و این قیام متفاوت از سایر قیام‌های سال‌های اخیر در غرب است.
 وی با بیان اینکه اصل نظام سرمایه‌داری اکنون زیر سوال رفته و این همان تاثیر فرهنگ انقلاب اسلامی است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: امروزه مردم آمریکا خود نیز متوجه شدند تنها یک درصد جمعیت کشور بر 99 درصد دیگر حکومت می‌کنند و این 99 درصد باید تامین کننده منافع تنها یک درصد جمعیت باشند.
شفیعی یادآور شد: تمام دغدغه آمریکا، ایران است چرا که قدرتی غیر از ایران را در مقابل خود نمی‌بینند چرا که سلاح ایران، ایمان، وجود جوانان مومن و متعهد است.

*دانشجویان ایرانی: آمانو سرسپرده و بازیچه دست غرب است
مدیر دفتر بسیج دانشجویی آبادان در گفت و گو با خبرنگار فارس در بوشهر در ارتباط با هدف از این تجمع گفت: در راستای  بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اگر استکبار ما را تهدید کند با مشت‌های پولادین ملت ایران مواجه می‌شود این تجمع صورت گرفته است.
محمدحسین شادمان‌فر افزود: همچنین به خاطر این قطعنامه اخیر آمانو که خود بازیچه دست غرب است اینجا جمع شدیم تا مشت‌های پولادین  در دهان استکبار باشیم.
وی افزود: این تجمع به ابتکار دانشگاه‌های آبادان و خوزستان و با طراحی قرارگاه بیداری اسلامی استان خوزستان صورت گرفته است.
یکی از دانشجویان دانشگاه صنعت نفت آبادان نیز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: با حضور در این تجمع اعلام می‌کنیم محکم و استوار پشت سر رهبری ایستاده‌ایم تا لرزه بر اندام استکبار بیندازیم و به این حضور خود افتخار می‌کنیم.
پوریا سرداریان افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط ممکن به سر می‌برند و نقاط ضعف خود را به عنوان نقاط قوت می‌ خواهند مطرح کنند اما هر روز بیش از  گذشته در گرداب مشکلات فرو می‌روند.
قائم مقام بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت آبادان نیز به خبرنگار ما گفت: با این حضور  اثبات می‌کنیم با رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای این مرز و  بوم را حفظ کرده و اجازه قدرت نمایی به استکبار و ایادی آن نمی‌دهیم.
مرتضی جلالی تصریح کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و همراهان آن‌ها بدانند ما هیچوقت صحنه دفاع از کشور را ترک نمی‌کنیم و جوانان این مملکت از تمام هستی، علم، آب و خاک، ناموس تا آخرین قطره خون دفاع می‌کنند.
وی بیان کرد: به دلیل تهدیدات غرب علیه تاسیسات هسته‌ای ایران، تصمیم گرفتیم در اطراف نیروگاه اتمی بوشهر حلقه انسانی با شعار اتحاد مشت‌های پولادین تشکیل دهیم و با این حضور اعلام می‌کنیم فعالیت‌های هسته‌ای ایران صلح آمیز بوده و ما از این فعالیت‌ها حمایت می‌کنیم.
قائم مقام بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت آبادان گفت: تمام هستی، امنیت و آرامش کشور را مدیون خون شهدا هستیم و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم خون شهدا پایمال شود.
یک دانشجوی دیگر از دانشگاه صنعت نفت آبادان نیز به خبرنگار ما گفت: این تجمع برای حمایت از فعالیت‌های هسته‌ای ایران در مقابل تهدیدات بی پایه و اساس رژیم صهیونیستی صورت گرفته و اعلام می‌کنیم که تهدیدات غرب هیچ اثری ندارد.
فاطمه جلالی بیان کرد:  در این تجمع آمدیم تا اعلام کنیم آمادگی داریم تا در تمام شاخه‌های سپاه قدس عضو شویم و از کشور عزیز و اسلامی خود دفاع کنیم.
وی تصریح کرد: همواره اعلام کر ده و می‌کنیم تا آخرین قطره خون خود برای دفاع از رهبری و نظام اسلامی مبارزه می‌کنیم و اسیر تهدیدات پوشالی غرب نمی‌شویم.
 جلالی اضافه کرد: ما نیازی به سلاح اتمی نداریم و اراده و ایمان ما قوی‌تر از سلاح هسته‌ای است.
الهه عطااللهی یکی دیگر از دانشجویان دانشگاه صنعت نفت آبادان نیز به خبرنگار فارس در بوشهر گفت: با این حضور اعلام می‌کنیم همواره در صحنه دفاع از دستاوردهای نظام هستیم.
وی تاکید کرد: ما جوانان انقلابی راه شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی را که راه عزت و شرف ایران اسلامی است را تا آخرین قطره خون ادامه می‌دهیم.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول