اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی ایران در برنامه "دیروز، امروز، فردا"

متخصصان بسیجی صنعت نفت کشور چشم طمع دشمنان را کور کردند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی ایران گفت: عزم متخصصان صنعت نفت کشور که تفکر بسیجی داشتند با تولید بنزین در داخل کشور، چشم طمع دشمنان را کور کرد.

متخصصان بسیجی صنعت نفت کشور چشم طمع دشمنان را کور کردند
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیرحسین بیات، معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی ایران که به عنوان مدیر بسیجی نمونه به دلیل " مدیریت محوری در طرح خودکفایی بنزین" انتخاب شده است، اظهار داشت: کلید اصلی موفقیت و رمز گشایش بسیاری از قفل‌ها و گرفتاری‌ها تفکر بسیجی و روحیه خود باوری و اعتمادی است که به واسطه تشکیل نهاد مقدس بسیج به وجود آمده است.

وی با اشاره به بیانات امام(ره) مبنی بر اینکه،" اگر نوای دلنشین تفکر بسیجی بر کشور حاکم شود چشم طمع جهانخواران کور می‌شود"، گفت:
ما با تحریم خصمانه دشمن مواجه شدیم که اگر خوب مدیریت نمی‌شد و اعتماد به نفس و اعتماد به توانمندی‌‌هایمان نبود ممکن بود کشور با یک مشکل بزرگ و بحران شدید اجتماعی اقتصادی مواجه شود.

این مدیر بسیجی نمونه ادامه داد: زمانی که از مجموعه وزارت نفت و مجموعه صنعت پتروشیمی خواسته شد که نیاز به تولید بنزین در داخل تأمین شود، پاسخ «نمی‌شود و نمی‌توانیم»شنیده نشد و همه متخصصان بسیجی، بسیج شدند و تصمیم گرفتند این کار بزرگ با خود باوری انجام شود.

بیات متذکر شد: ما در دوران انقلاب اسلامی بارها تجربه داشته‌ایم که می‌توانیم کارهای بزرگ و سخت را انجام دهیم هر چند سابقه چنین کاری در هیچ کجای جهان و در حوزه کاری صنعت پتروشیمی نیز سابقه‌ای نداشت اما عزم متخصصان صنعت نفت کشور که تفکر بسیجی داشتند این کار بزرگ را شدنی کرد و چشم طمع دشمنان را در کشورمان کور کرد.

وی افزود: دشمنان امیدوار بودند که با تحریم بنزین، شیرازه جامعه ما را به هم بریزند، ولی به لطف خداوند، خیرات و برکات زیادی در این کار نصیب کشور شد و تهدید دشمن تبدیل به فرصت افتخار آمیز برای کشور عزیزمان شد.

بیات ادامه داد: به مدت سه هفته ما تحریم شده بودیم و بنزین وارد کشور نمی‌شد بدون اینکه مردم بدانند، در داخل بنزین را تولید کردیم و بعد خبر رسانه‌ای شد و مردم متوجه شدند چه کار بزرگی در این مقطع تاریخی در کشور رخ داده است. 

مدیر عامل شرکت صناعی پتروشیمی ایران با بیان اینکه سال‌های متمادی افتخار خدمت در بسیج را دارد، گفت: می‌توان راجع به تفکر بسیجی کتاب‌ها نوشت؛ تفکر بسیجی مفهوم عمیق و گسترده دارد، ولی به عقیده من سپردن مسئولیت‌ها به مردم و ایجاد هرچه بیشر مشارکت مردمی در خودکفایی کشور، تفکر بسیجی است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول