اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر خبر داد:

دیدار 6 هزار نفر از مردم اسلامشهر با هیئت دولت

خبرگزاری فارس: فرماندار اسلامشهر گفت: در جریان چهارمین دور از سفرهای استانی رئیس جمهوری و هیئت دولت، حدود 6 هزار نفر از مردم این شهرستان با رئیس جمهور و هیئت همراه دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار 6 هزار نفر از مردم اسلامشهر با هیئت دولت
به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، دقایقی قبل دیدار چهره به چهره مردم با وزرا و معاونین آنها در محل اداره کل آموزش و پرورش این شهرستان پایان یافت.
در جریان چهارمین دور از سفرهای استانی رئیس جمهور‌ و هیئت دولت،‌ حدود 20 نفر از شهروندان اسلامشهری با شخص رئیس جمهوری گفت‌وگو کرده و مشکلات خود را با دکتر احمدی‌نژاد در میان گذاشتند.
غلامحسین آرام فرماندار اسلامشهر نیز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: در مجموع حدود 6 هزار نفر از شهروندان اسلامشهری امروز با رئیس جمهور، وزرا، معاونین وزرا و مدیران کل وزارتخانه‌های مختلف دیدار چهره به چهره داشتند.
وی تصریح کرد:‌ در این ملاقات‌ها مردم از مشکلات خود گفته و مسئولان دستورهای لازم برای رفع این مشکلات را صادر کردند.

* تقدیر از حضور گسترده مردم اسلامشهر در مراسم استقبال از رئیس جمهور
آرام در بخش دیگری از سخنان خود حضور مردم اسلامشهر در مراسم استقبال و همچنین سخنرانی رئیس جمهور‌ را باشکوه توصیف کرد و گفت: این حضور گسترده نشان‌دهنده علاقه مردم به خدمتگزاران اسلام و انقلاب است.
وی تاکید کرد:‌ این علاقه و ایستادگی مردم وظیفه مسئولان را برای خدمت‌رسانی بهتر به آنها بیشتر کرده و از این پس مدیران شهرستان اسلامشهر باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم صبور و ولایت‌مدار این شهرستان انجام دهند.
فرماندار اسلامشهر در پایان اعلام کرد: تصمیم‌های بسیار خوبی برای تسریع در توسعه و آبادانی اسلامشهر امروز اتخاذ شده است که این موارد در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت برای اختصاص بودجه لازم مطرح می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول