اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز فراهم شد؛

دسترسی مردم زنجان به نخستین بانک جامع اطلاعات شهری

خبرگزاری فارس: نخستین بانک جامع اطلاعات شهری استان زنجان با هدف استفاده از اطلاعات مطمئن شهری در اختیار عموم مردم قرار گرفت.

دسترسی مردم زنجان به نخستین بانک جامع اطلاعات شهری
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، به نقل از روابط عمومی نخستین بانک جامع اطلاعات شهری زنجان، مدیر اجرایی نخستین بانک جامع اطلاعات شهری استان زنجان اظهار داشت: بانک جامع اطلاعات شهری استان زنجان در قالب سه محصول وب سایت، کتاب و لوح فشرده به صورت منحصر به فرد و کاربردی به تمام همشهریان استان تقدیم می شود.
سید مصطفی علوی آدرس این وب سایتwww.kbz.ir  اعلام کرد و گفت: همه اطلاعات شغلی صاحبان مشاغل به صورت رایگان ثبت شده و عموم مردم و صنوف مختلف می‌توانند با مراجعه به این سایت اطلاعات خود را به روز رسانی کنند و اطلاعات شغلی خود را به اطلاع مشتریان و دیگر اقشار جامعه برسانند.
وی با بیان این که تاکنون نزدیک به 38 هزار مشخصات شغلی در این وب سایت ثبت شده اظهار داشت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به این سایت اطلاعات شهری مورد نیاز خود را به سهولت دریافت کنند.
مدیر اجرایی نخستین بانک جامع اطلاعات شهری استان زنجان تصریح کرد: ثبت رایگان اطلاعات و ایجاد صفحات تخصصی به تفکیک موضوع شغلی، ایجاد صفحه اختصاصی برای هر شغل در شبکه جهانی اینترنت، ارائه اطلاعات بدون عضویت و تخصیص کد عضویت برای تمام اطلاعات ثبت شده از ویژگی‌های این وب سایت است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول