اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش انسجام داخلی، اقتدار جهانی در قم صورت گرفت؛

تشریح توطئه‌های غرب علیه ایران از سوی مصلحی

خبرگزاری فارس: همایش ملی انسجام داخلی، اقتدار جهانی با حضور وزیر اطلاعات در قم آغاز شد.

تشریح توطئه‌های غرب علیه ایران از سوی مصلحی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همایش ملی انسجام داخلی، اقتدار جهانی به همت معاونت جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و با حضور شخصیت‌های برجسته کشوری صبح امروز در مجتمع یاوران مهدی قم آغاز شد.
در این همایش دو روزه جمعی از دانشجویان و طلاب جوان از سراسر کشور حضور دارند و در زمینه‌های مختلفی از جمله مباحث هسته‌ای و پیشرفت‌های نظام در زمینه هوا و فضا گزارشاتی از سوی مقامات مسئول ارائه خواهد شد.
در روز نخست این همایش آیت الله عباس کعبی، معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن خیر مقدم به تمام شرکت کنندگان با بیان اینکه این همایش نخستین گردهمایی تشکیل شده از سوی جامعه مدرسین برای ارتباط میان جوانان و حوزه علمیه است، خواستار توجه و بررسی قشر تحصیل کرده دانشگاهی و حوزوی به مباحث مختلف کشور شد.
حجت الاسلام محمود عبداللهی، نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در ادامه با اشاره به آیات قرآن در زمینه معرفی شاخصه‌های یاران پیامبر اکرم(ص) به مقایسه انقلاب ایران با صدر اسلام و تشریح مشخصات آن با موارد ذکر شده در قرآن پرداخت.
حجت الاسلام حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات سخنران دیگر این همایش بود که با بیان نکاتی در رابطه با تعریف واژگان بصیرت و خواص و تهدیدات مختلف دشمنان و توطئه‌های آنها در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مطالبی در زمینه جریان فتنه، خواص مردود شده و جریان‌های انحرافی را برای حضار تشریح کرد.
همایش انسجام داخلی، اقتدار جهانی عصر امروز نیز با ارائه گزارشی از پیشرفت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی توسط یکی از مقامات ارشد سازمان انرژی اتمی ادامه می‌یابد ضمن اینکه حسین شریعتمداری، مدیر موسسه کیهان نیز در روز دوم این همایش به پرسش‌های دانشجویان و طلاب در مورد مسائل جاری کشور و جهان پاسخ خواهد گفت.
/اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود/
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول