اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/یادداشت/

خیز سپاهان برای رسیدن به صدر جدول

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان روز گذشته با مربی‌گری کرانچار کرواتی توانست برد خانگی دیگری را در مقابل فولاد خوزستان کسب کند و گام بزرگی برای رسیدن به صدر جدول بردارد.

خیز سپاهان برای رسیدن به صدر جدول
تیم فوتبال سپاهان که به دلیل جدا شدن بسیاری از بازیکنان نامدار و ملی‌پوش خود در این فصل هنوز نتوانسته خود را به درستی پیدا کند در بازی دیروز خود نشان داد که هنوز هم می‌تواند جایگاه واقعی خود را در فوتبال ایران به دست آورد.
سپاهان در صورت اندکی شانس و جدیت می‌تواند همان تیم قدرتمند فصل گذشته شود که در آن زمان به راحتی می‌توانست حریفان ریز و درشت خود را از پیش‌رو بر دارد.
در بازی دیروز سیدجلال حسینی و محسن بنگر روز خوبی را پشت سر گذاشتند و توانستند به خوبی خط دفاع سپاهان را رهبری کرده و خیال کرانچار را از بابت خط دفاعی راحت کنند.
در خط هافبک نیز فابیو جانواریو، امید ابراهیمی و مهدی کریمیان با بازی خوب خود توانستند نبض میانه میدان را از هافبک‌های جوان فولاد گرفته و اجازه خودنمایی را به هافبک‌های فولاد خوزستان ندهند.
در این بازی باید به تعویض‌های خوب کرانچار نیز اشاره کرد؛ میلوراد یانوش یکی از این بازیکنان تعویضی بود که دو دقیقه پس از ورود به زمین بازی توانست در دقیقه 89 با یک شوت زیبا، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
اکنون باید دید که سپاهان می‌تواند در ادامه فصل به سازماندهی مورد نظر کرانچار دست پیدا کند.
تیم فولاد خوزستان نیز که تا اینجای رقابت‌های لیگ برتر فراز و نشیب زیادی داشته است در رقابت دیروز نتوانست بازی خوب خود مقابل تراکتورسازی تبریز را تکرار کند و به گفته مربی خود در نیمه دوم از نظر بدنی کم آورد.
باید منتظر ماند و دید مجید جلالی با بازیکنان بومی و جوان خود در پایان رقابت‌ها چه جایگاه شایسته‌ای را کسب می‌کند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول