اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قبال ساکنان و اهالی شهرک‌های جدید؛

مسکن و شهرسازی به تعهدات خود عمل کند

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: نهادها و سازمان‌های ذی‌ربط از جمله شرکت‌های شهرک‌ساز مسکن و شهرسازی و سازمان گسترش به تعهدات خود در قبال ساکنان و اهالی شهرک‌های جدید عمل کنند.

مسکن و شهرسازی به تعهدات خود عمل کند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین اظهار کرد: ما همواره و با توجه به احساس وظیفه‌ای که در قبال شهروندان داریم همواره پیگیر قضیه و مشکلات موجود در این شهرک‌ها  بوده و هستیم تا وضعیت نهایی این کوی از طرف مسئولان شهری و استانی مشخص شده و شهروندان ساکن در این کوی از این بلاتکلیفی نجات یابند.
وی تاکید کرد: به موجب قانون، شهرداری مسئول نگهداری شهر و شهرک‌ها پس از تحویل نهایی است که در این راستا، شهرک‌ساز باید همه امکانات و تاسیسات شهری را آماده تحویل به شهرداری کند تا شهرداری نسبت به حفظ و نگهداری آن اقدام کند.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: نگهداری و مدیریت این شهرک‌ها از سال‌های گذشته در تحویل و شهرداری بوده ولی هنوز تحویل قطعی صورت نگرفته است.
نوین ابراز امیدواری کرد، با تحویل قطعی این شهرک‌ها به شهرداری امکان ارائه خدمات مناسب‌تر نظیر آسفالت معابر، ایجاد فضای سبز، احداث مراکز ورزشی و آموزشی و خدمات دیگر به این مجموعه‌ها فراهم‌تر شود.
وی ادامه داد: ارائه این خدمات نیز محقق نخواهد شد مگر در سایه همکاری مستمر و مرتب اهالی با شهرداری که بی‌شک این همکاری و همراهی در نهایت منجر به مرتفع شدن مشکلات کوی و آبادانی هر چه بیشتر آن خواهد شد.
 انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول