اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زاهدان:

برخورد با معضل معتادان پر خطر از مهم‌ترین اولویت‌هاست

خبرگزاری فارس: فرماندار زاهدان گفت: برخورد و توجه جدی به معضل متکدیان و معتادان پر خطر از مهم‌ترین اولویت‌های کاری مسئولان است.

برخورد با معضل معتادان پر خطر از مهم‌ترین اولویت‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، لطیف صادی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای شهرستان زاهدان در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: هفته بسیج هفته‌ایی است که تمام وجود ما انسان‌ها به آن شجره طیبه متصل شده و امیدواریم در پیشگاه الهی با تفکر بسیجی حاضر شویم.
وی به بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و از همه مسئولان استان خواست تا افرادی کار بلد، دانا، متدین و با ایمان و کسانی که از تجربه خوبی برخوردارند و از انصاف و عدالت بهره‌مند هستند، معرفی کنند.
فرماندار زاهدان در ادامه به طرح هدفمند شدن یارانه‌ها اشاره ‌و بیان کرد: بحث هدفمند شدن یارانه‌ها و نظارت بر اجرای دقیق آن باید با جدیت و تلاش بیشتری ادامه یابد.
صادقی خاطرنشان کرد: امسال بحث نظارت بر قیمت‌ها را کمتر داشته‌ایم و نیز تنظیم بازار از مواردی است که با جدیت بیشتری به آن رسیدگی شود.
وی به اشتغال اشاره کرد و گفت: در سال گذشته یکی از توفیقات مهم این بود که 9 هزار و 100 شغل در مرکز استان ایجاد شد که برخی در زمینه تسهیلات بود.
فرماندار زاهدان ادامه داد: امسال نیز 17 الی 18 هزار شغل باید ایجاد شود و این به تلاش و جدیت فراوان مسئولان مربوط می‌شود البته به علت تأخیر در تسهیلات بانکی، کمی عقب هستیم.
صادقی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات و معضلات فراروی ما رسیدگی و جمع‌آوری متکدیان در سطح شهر است که برخورد جدی را می‌طلبد و نیز معتادان پر خطر از دیگر موارد مهمی است که مسئولان مربوطه باید به آن توجه زیادی داشته باشند.
وی افزود: در بحث طرح طرد افغان‌ها نیز که از دو سال پیش این طرح آغاز شده خوشبختانه توفیقات خوبی را در این زمینه داشته‌ایم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان نیز در این جلسه گفت: در پنج آذر سال 58 یک فرمان مقدسی از زبان امام راحل اعلام شد که مملکتی که 20 میلیون جوان دارد باید 20 میلیون تفنگدار داشته باشد لذا این فرمان یک جمله ماندگار در جامعه ما شد و بدین ترتیب بسیج شکل گرفت.
محسن اکبری افزود: هیچ کس بهتر از خود مردم نمی‌توانستند این رسالت را بر دوش گیرند زیرا اگر حضور بسیج عمومی نبود در طول این 32 سال مشکلات زیادی ایجاد می‌شد.
وی بیان کرد: مسائل امنیتی، کودتاها و... همه می‌توانست شکننده یک حکومت باشد اما وجود امام راحل و سخنان پر بار ایشان و نیز حضور مردم همیشه در صحنه انقلاب ما را تاکنون حفظ کرده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان ادامه داد: بسیج با خصوصیاتی چون شجاعت، شهامت، بصیرت و عمل به موقع شکل می‌گیرد و اینها و صدها موارد دیگر شاخصه‌های بسیج است.
اکبری خاطرنشان کرد: شاید در جامعه کنونی ما 20 میلیون تفنگدار را تشکیل نداده باشیم اما دارای تفکر بسیجی 20 میلیونی هستیم.
وی عنوان کرد: بسیج در واقع یادگار زنده بعد از نظام جمهوری اسلامی ایران است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان افزود: امروزه اکثریت مدیران ما در نظام جمهوری اسلامی مزین به نام بسیج هستند زیرا وقتی این لفظ برای آنان بکار می‌رود به نظام اسلامی و شهدا وفا دارند.
اکبری تصریح کرد: امروز تاکتیک دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل شده و همه می‌دانند که فرزندان ما از این لحاظ در خطرند لذا باید از این حیث فرزندانمان را کنترل کنیم.
وی گفت: اگر بسیجیان ما خوب عمل کنند دیگر دغدغه‌ای در جامعه وجود نخواهد داشت زیرا وجود روحیه بسیجی در ادارات و ارگان‌ها یک موضوع مهم و محوری است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بسیار مهم و اساسی است چنانچه این مهم نباشد بسیار ضربه خواهیم خورد.
اکبری افزود: بسیج مخصوص یک اداره یا نهادی نیست بلکه در تمام ادارات، صنوف اعم از طلاب، کشاورز، کارمند، دانشجو و... و در هر جایگاهی و از هر قوم و دین و مذهبی وجود دارد.
وی از نمایش قدرت گردان‌های الزهرا و عاشورای حسینی در هفته بسیج خبر داد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: قبل از هفته بسیج 14 برنامه داشتیم که اکنون در هفته بسیج 173 برنامه را در طول این هفته اجرا خواهیم کرد.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول