اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط‌ عمومی دانشکده پزشکی نیشابور:

همایش روز داوطلب در نیشابور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره روابط‌ عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی نیشابور از برگزاری همایش گرامی‌داشت به‌مناسبت هفته سلامت در این شهر خبر داد.

همایش روز داوطلب در نیشابور برگزار می‌شود
غلام‌علی عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، افزود: این هفته با شعار «داوطلبان سلامت، همیار خانواده در ارتقای سلامت» برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: 14 آذر مصادف با 5 دسامبر روز جهانی داوطلب است که جشن این روز به خاطر مصادف بودن با ایام دهه عزای محرم، فردا پنج‌شنبه 3 آذر برگزار می‌شود.
او با بیان اینکه فرهنگسرای سیمرغ میزبان بیش از 700 نفر از داوطلبان سلامت است، خاطرنشان کرد: در این مراسم دکتر سیدکاظم فرهمند رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور و دکتر محمدجعفر صادقی معاونت بهداشتی دانشکده سخنرانی دارند.
رئیس اداره روابط‌عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی نیشابور با اشاره به اینکه به احتمال قوی، سیدجلال هاشمی معاون استاندار و فرماندار نیشابور در این محفل حضور می‌یابند، یادآور شد: در بخش دوم همایش، قطعه‌ای در مورد داوطلب، سرود توسط گروه داوطلبان سلامت و مطلبی در مورد مهارت‌های زندگی اجرا می‌شود.
عابدینی ادامه داد: اجرای موسیقی سنتی توسط گروه برند و نمایش با موضوع ازدواج مجدد، بخش دیگری از برنامه است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول