اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل انجمن بین‌المللی پارک‌های علمی:

نگاه صرف اقتصادی به پارک‌های علم و فناوری نباید باشد

خبرگزاری فارس: دبیرکل انجمن بین‌المللی پارک‌های علمی (IASP) گفت: نگاه صرف اقتصادی نباید به پارک‌های علم و فناوری داشت زیرا که جنبه علمی آن جایگاه ویژه‌ای به پارک‌ها بخشیده است.

نگاه صرف اقتصادی به پارک‌های علم و فناوری نباید باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لوئیس سنز ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کنفرانس بین‌المللی پارک‌های علم و فناوری اظهار داشت: خلاقیت باید به حوزه علم و فناوری به صورت ملموس‌تری وارد شود.
وی ادامه داد: پارک های علم و فناوری و مراکز رشد به دلیل برخورداری از خلاقیت و فن‌سالاری به جوامع بشری در توسعه اقتصاد کمک بسیاری می‌کند.
دبیرکل انجمن بین‌المللی پارک‌های علمی (IASP) با بیان اینکه به این پارک‌ها نباید فقط به دید یک کار اقتصادی نگاه کرد، اظهار داشت: اگر پارک‌های فناوری فقط جنبه اقتصادی داشت از این اهمیت برخوردار نبود.
وی تصریح کرد: پارک‌های علم و فناوری زمینه‌ساز پایگاهی است که بشر را از نظر فنی، ‌ذهنی و معنوی ارتقا می‌دهد.
سنز برگزاری چنین همایش‌هایی را در حرکت جوامع بشری به سمت اقتصاد دانش بنیان ضروری دانست و گفت: ما برای آموزش در این همایش حضور یافته‌ایم و باید از تجربیات یکدیگر بیاموزیم.
وی نیز در این آیین گفت: در قرن 21 شاهد تغییرات زیادی در بخش علم و فناوری هستیم، به طوری که حتی در حوزه‌های سیاسی نیز نفوذ کرده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول