اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهرداری قم خبر داد:

راه‌اندازی مرکز اسقاط خودروی سنگین در قم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهرداری قم از راه‌اندازی مرکز اسقاط خودروی سنگین در قم در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

راه‌اندازی مرکز اسقاط خودروی سنگین در قم
سید عبدالله میرابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: 120 مرکز اسقاط خودرو در کشور فعال بوده که فعالیت اکثر آنها به عهده بخش خصوصی است که اسقاط خودروهای سبک را انجام می‌دهند.
وی ادامه داد: نحوه پذیرش خودروهای جایگزین توسط این مراکز انجام می‌شود و متقاضیانی که تاریخ پلاک مجاز سال 65 را دارند، می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام و طی مراحلی خودروی خود را تحویل دهند.
مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهرداری قم تصریح کرد: با تایید ناجا، مجوز اسقاط خودرو صادر می‌شود.
میرابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مرکز اسقاط خودرو در قم که زیر نظر سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهری فعالیت می‌کند، در نیمه دوم سال 87 آغاز به کار کرده است که واقع در شهرک شکوهیه است.
وی یادآور شد: همچنین یک مرکز اسقاط خودرو نیز در قم توسط بخش خصوصی اداره می‌شود.
میرابراهیمی ادامه داد: متقاضیان برای جایگزینی خودرو توسط نمایندگی خودروی مورد علاقه خود ثبت‌نام کرده و برای اسقاط خوردو به مرکز اسقاط خودرو در قم مراجعه می‌کنند.
مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهرداری قم ‌با بیان اینکه مرکز اسقاط خودروی قم ظرفیت اسقاط سالانه 3 هزار دستگاه را دارا است، اظهار داشت: در حال حاضر 6 هزار و 700 دستگاه خودرو طی مدت چهار سال در قم اسقاط شده‌ است.
وی بیان داشت: شهروندان می‌توانند با شماره تلفن‌های 6612220 و 6636331 به منظور پاسخگویی به سئوالات مربوط به خودرو و اسقاط آن تماس حاصل کنند.
میرابراهیمی در پایان گفت: مجوز تاسیس مکان اسقاط  خودروهای سنگین دریافت شده است که در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شود.
انتهای پیام/ش‌30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول