اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی:

دغدغه بیشتری نسبت به سلامت فرهنگی جامعه داشته باشیم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی، کتاب را غذای روح و فکر بشر دانست و گفت: باید دغدغه بیشتری نسبت به سلامت فرهنگی جامعه داشته باشیم.

دغدغه بیشتری نسبت به سلامت فرهنگی جامعه داشته باشیم
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌شرقی، پرویز آژیده در همایش تجلیل از خادمان کتاب در تالار نخجوانی کتابخانه مرکزی تبریز برگزار شد، کتاب را غذای روح و فکر بشر توصیف کرد و افزود: همانطور که سلامت غذای جسم انسان مورد توجه است، باید سلامت غذای روح انسان نیز مورد توجه قرار بگیرد.
وی افزود: استانداردسازی تغذیه در مورد سلامت جسمی مورد توجه است پس باید با توجه بیشتر به بحث ممیزی کتاب دغدغه بیشتری نسبت به سلامت فرهنگی جامعه داشته باشیم.
آژیده با اشاره به اینکه کتاب معجزه بزرگ دین اسلام و بزرگ‌ترین پیام برای هدایت انسان‌هاست، اظهار کرد: برای نیل به سلامت فرهنگی و تغذیه مناسب روح و فکر جامعه همخوانی کتاب‌های منتشر شده و به خصوص تالیفات حوزه علوم انسانی با مضمون و محتوای قرآن ضرورت دارد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری با توصیف کتابخانه‌ها به‌عنوان مراکز علمی و کتابداران به‌عنوان مشعل‌داران علم در جامعه، بر ایجاد جاذبه بیشتر در کتابخانه‌ها و به‌روزرسانی اطلاعات این مراکز تاکید کرد.
وی افزود: با وجود توسعه رسانه‌های جمعی، گسترش شبکه‌های اطلاع‌رسانی و فناوری الکترونیک، کتابخانه‌ها به عنوان منابع علمی از جایگاه خاصی برخوردار بوده و قداست خود را حفظ کرده‌اند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول