اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد؛

برگزاری همایش روسای امر به معروف حزب موتلفه در قم

خبرگزاری فارس: چهارمین همایش روسای امر به معروف و نهی از منکر حزب موتلفه اسلامی فردا با حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

برگزاری همایش روسای امر به معروف حزب موتلفه در قم
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی قم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: چهارمین نشست سراسری روسای امر به معروف و نهی از منکر حزب موتلفه اسلامی امسال در استان قم برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه یکی از اهداف تاسیس حزب موتلفه اسلامی امر به معروف و نهی از منکر بود، افزود: یکی از پشتوانه‌های حزب موتلفه برای حرکت در عرصه سیاسی کشور، ادای این فریضه الهی در سطح جامعه بوده است و به همین دلیل معاونت امر به معروف و نهی از منکر در استان‌های این حزب تاسیس شد.
محمدحسن ذاکری بیان کرد: عمده فعالیت معاونت‌های امر به معروف و نهی از منکر این مرکز امر به معروف بین خود اعضا و در مرحله بعد، تشویق و تذکر مسئولان شهرستان‌ها و استان‌ها در صورت مشاهده معروف و منکر است.
وی در ادامه به دیدارهای مختلف اعضای حزب موتلفه اسلامی با مراجع تقلید اشاره کرد و گفت: عمده درخواست مراجع تقلید در این دیدارها، توجه به بحث امر به معروف و نهی از منکر و گسترش و ترویج این فریضه الهی است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: این همایش با توجه به رابطه تنگاتنگ روحانیت و حزب موتلفه اسلامی در هفته امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود تا این فریضه فرهنگی بین تشکل‌های سیاسی و گروه‌های اجتماعی رواج یابد.
وی به برنامه‌های این همایش اشاره کرد و گفت: در افتتاحیه این همایش آیت‌الله سعیدی و اسدالله بادامچیان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و قائم مقام حزب موتلفه اسلامی سخنرانی خواهند کرد.
ذاکری ادامه داد: در ادامه اعضای شرکت‌کننده دیدارهایی با آیت‌الله صافی‌گلپایگانی و آیت‌الله علوی‌گرگانی انجام خواهند داد.
وی با تصریح به اینکه سه دوره گذشته این همایش در تهران برگزار شده بود، بیان کرد: کارگاه‌های آموزشی پیرامون مسائل تخصصی امر به معروف و نهی از منکر تدارک دیده شده است که در روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول