اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سنندج؛

هم‌اندیشی مدیران مسئول نشریات غرب کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نخستین هم‌اندیشی مدیران مسئول و سردبیران نشریات محلی غرب کشور همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در سنندج برگزار می‌شود.

هم‌اندیشی مدیران مسئول نشریات غرب کشور برگزار می‌شود
مدیرخانه مطبوعات استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در این همایش یک روزه مدیران مسئول و سردبیران نشریات محلی و کارشناسان مطبوعات استان‌های غرب کشور حضور دارند.
توفیق مفاخری خاطرنشان کرد: در این همایش که سوم ماه جاری در سالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی سنندج برگزار می‌شود، امور مطبوعات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان نیز همکاری در خور شایسته‌ای داشته‌اند.
وی یادآور شد: در این هم‌اندیشی زمینه تشکیل اتاق فکر تخصصی مطبوعات غرب کشور متشکل از کمیته‌های هفت‌گانه تخصصی به مرکزیت استان کردستان و خانه مطبوعات این استان فراهم می‌شود.
مدیر خانه مطبوعات استان کردستان همچنین تصریح کرد: علاوه بر حضور مدیران مسئول و سردبیران نشریات محلی استان کردستان، 36 نفر از مدیران مسئول و سردبیران استان‌های فوق‌الذکر و کارشناسان مطبوعات این استان‌ها در این همایش شرکت می‌کنند.
مفاخری ادامه داد: بررسی وضعیت مطبوعات محلی استان‌های شرکت کننده در این همایش، یکی دیگر از اهدافی است که در همایش هم‌اندیشی سنندج دنبال می‌شود.
وی افزود: علاوه بر سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس که پیرامون نقش رسانه و به ویژه نشریات محلی در مقابله با هجمه فرهنگی و جنگ نرم دشمنان بیان می‌شود، کارشناسان مطبوعات، روسای خانه مطبوعات و برخی از مدیران مسئول پنج استان حاضر در این همایش نظرات خود را در مورد وضعیت و چگونگی و مسائل و مشکلات مطبوعات محلی غرب کشور ارائه می‌دهند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول