اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شوشتر:

استفاده از قلیان ممنوع است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شوشتر گفت: استفاده از قلیان ممنوع است و با استعمال آن در محیط جامعه برخورد می‌شود.

استفاده از قلیان ممنوع است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید پیش‌بین ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شوشتر اظهار داشت: استفاده از قلیان در جامعه ممنوع است و با استفاده کننده برخورد می‌شود.
وی با اشاره به اینکه قلیان زیان‌های زیادی برای سلامتی انسان دارد، افزود: استفاده از قلیان برای انسان زیان‌های زیادی دارد حتی اگر از نوع توتون‌های میوه‌ای استفاده شود.
پیش‌بین با اشاره به شرایط موجود در جامعه گفت: شرایط موجود در جامعه باید با فرهنگ‌سازی تعدیل شود و در این باره باید اطلاع رسانی شود.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری قرار بود در این باره اطلاع رسانی کند، خاطرنشان کرد: شهرداری شوشتر قرار بوده است در تبلیغات نصب شده در سطح شهر قسمتی را برای تبلیغات سلامت و قلیان اختصاص دهد و در این باره باید سرعت عمل را همراه اقدامات کرد.
پیش‌بین با اشاره به اینکه در روزهای آینده هفته جهانی مبارزه با ایدز در کشور آغاز می‌شود، افزود: دستگاه‌های اجرایی برای آموزش دیدن پرسنل خود اقدام کنند و در این باره با مرکز مبارزه با بیماری‌های رفتاری شهرستان شوشتر همکاری لازم را انجام دهند.
وی بر آموزش همگانی در این باره تاکید کرد و گفت: آموزش همگانی درباره بیماری ایدز باید در دستور کار قرار گیرد و این مهم باید ابتدا از پرسنل اداری شهرستان شوشتر آغاز شود.
پیش‌بین با تاکید بر اینکه باید بهداشت بر صنوف نظارت جدی کند، افزود: بهداشت نظارت جدی بر صنوف دارد و این نظارت باید بیشتر شود و با صنوف بدون مجوز نیز باید برخوردی قاطع شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول