اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان مرکزی:

5 هزار عکس به دبیرخانه جشنواره عکس زمان ارسال شد

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان مرکزی از ارسال پنج هزار قطعه عکس به دبیرخانه سومین جشنواره سراسری عکس زمان خبر داد.

5 هزار عکس به دبیرخانه جشنواره عکس زمان ارسال شد
سینا دلشادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: سومین جشنواره سراسری عکس زمان از پنجم تا هفتم آذر ماه در اراک برگزار می‌شود که امسال با استقبال بالای هنرمندان همراه بود.
وی تصریح کرد: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش پنج هزار قطعه عکس از  703 عکاس از استان‌‌های مختلف کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در مقایسه با دو جشنواره قبلی از 120 درصد افزایش برخوردار بوده است.
رئیس حوزه هنری استان مرکزی با اشاره به اعلام نظر هیئت داوران گفت: هیئت داوران با داوری آثار، 60 قطعه عکس از 50 عکاس را به عنوان آثار برتر انتخاب کردند که تمامی این آثار در قالب نمایشگاهی به معرض نمایش گذاشته می‌شوند.
دلشادی شرکت در کارگاه‌های تخصصی عکس با حضور اساتید عکاسی، بازدید از نمایشگاه آثار برگزیده، بازدید و عکاسی از اماکن فرهنگی، تاریخی و صنعتی استان مرکزی و فضای عمومی و اجتماعی شهر اراک و برگزاری جشنواره در جشنواره را از بخش‌های جنبی این جشنواره عنوان کرد و  اذعان داشت: نمایشگاه آثار برگزیده عکاسان کشور در اراک ساعت 18، پنجم آذر در فرهنگسرای آیینه اراک افتتاح می‌شود  و علاقه‌مندان در هر نقطه از ایران که هستند می‌توانند با استفاده از فضای مجازی از این نمایشگاه بازدید کنند.
به گفته وی این جشنواره با مشارکت شرکت پتروشیمی شازند، سازمان میراث فرهنگی استان و شهرداری اراک برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول