اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه کارگروه انتقال کارکنان دولت از کلان‌شهرها مطرح شد؛

اعطای تسهیلات به کارکنان دولت منتقل شده از کلان‌شهرها

خبرگزاری فارس: در جلسه کارگروه استانی فارس انتقال کارکنان دولت از کلان‌شهرها به ارائه تسهیلات توسط بانک‌های عامل به کارکنان منتقل شده تاکید شد.

اعطای تسهیلات به کارکنان دولت منتقل شده از کلان‌شهرها
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس در جلسه کارگروه انتقال کارکنان دولت از کلان‌شهرها که با حضور مدیران و نمایندگان بانک‌های عامل استان فارس برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های تحول‌گرای دولت‌های نهم و دهم اظهار داشت: انتقال کارکنان دولت از کلان‌شهرها، در قوانین برنامه چهارم و پنجم توسعه کشور آمده و دولت با همت فراوان در پی اجرای این قوانین است.
عبدالحسین نافیان افزود: هم‌اکنون در تمام وزارت‌خانه‌ها در سطوح مختلف موضوع انتقال کارکنان دولت از کلان‌شهرها با جدیت دنبال می‌شود.
وی با اشاره به ظرفیت‌های استان فارس گفت: با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم در این استان و وجود مدیریت منسجم و پیگیر فارس باید جزو استان‌های برتر در زمینه انتقال کارکنان دولت از تهران و سایر کلان‌شهرها، به شهرستان‌های کوچک‌تر باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس، بانک‌ها را در صف مقدم پشتیبانی از کارمندان انتقال یافته به استان‌ها دانست و خواستار همکاری بیشتر بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات قانونی به آنان شد.
در این جلسه مدیران و نمایندگان بانک‌های عامل استان فارس مسائل و مشکلات پیش روی اجرای تعهدات بانکی در مورد پشتیبانی از کارمندان انتقال یافته را بیان کردند و خواستار همراهی بانک مرکزی و سایر نهادهای ملی در تسهیل قوانین مرتبط شدند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول