اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مؤسسه قرآنی فجر‌آفرین زاهدان:

دوره تجویدالصلاة در زاهدان آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیر مؤسسه قرآنی فجر‌آفرین زاهدان گفت: دوره تجویدالصلاة در مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی فجرآفرین زاهدان وابسته به تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان آغاز شد.

دوره تجویدالصلاة در زاهدان آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از  روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان ‌و‌بلوچستان، سیدمهدی پورموسوی اظهار داشت: دوره تجویدالصلاة ویژه آقایان و بانوان بالای 15 سال در مؤسسه فرهنگی قرآنی فجرآفرین زاهدان آغاز شد. 
وی افزود: این دوره به مدت 23 جلسه آموزشی و با مربیگری قنبری و تدریس کتاب حلیة‌القرآن تألیف موسوی‌بلده و حضور بیش از 20 نفر از قرآن‌آموزان برگزار می‌شود. 
پورموسوی هدف از برگزاری این دوره را آموزش صحیح نماز به نوجوانان و جوانان و برطرف کردن اشکالات قرائت آنان بیان کرد.
کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی نیک‌شهر نیز از برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم در هیئت امام‌رضا(ع) خبر داد و گفت: این کرسی تلاوت با دعوت از گرمابی و روکی، از قاریان ممتاز این شهرستان و با حضور بیش از 150 نفر از قرآن‌پژوهان و علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم برگزار شد.
حسین اصغر روکی یادآور شد: اداره تبلیغات اسلامی نیک‌شهر در نظر دارد به مناسبت ایام محرم و نیز با هدف ترویج فرهنگ دینی و قرآنی این کرسی تلاوت را در دهه اول ماه محرم نیز برگزار کند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول