اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز مدیریت راه‌های خراسان رضوی خبر داد:

افزایش 7,5 درصدی تردد خودروها در محورهای خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز مدیریت راه‌های خراسان‌رضوی از افزایش 7,5 درصدی تردد خودروها در محورهای اصلی و شریانی این استان در هفته گذشته خبر داد.

افزایش 7,5 درصدی تردد خودروها در محورهای خراسان‌رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی، سید محمد سیاسی اظهار داشت: در هفته حدفاصل 21 تا 28 آبان‌ماه جاری تعداد یک میلیون و 90 هزار و 371 مورد تردد در محورهای استان به ثبت رسیده که این آمار نسبت به مدت مشابه پیش از آن 76 هزار و 497 گذر یعنی 7,5 درصد رشد داشته است.
وی با بیان اینکه بزرگراه مشهد به چناران مانند دوره‌های گذشته بیشترین تردد را در استان با میزان 271 هزار و 336 مورد داشته افزود: پس از بزرگراه مشهد - چناران پرترددترین محورها به ترتیب  آزادراه مشهد - باغچه با 140 هزار و 320، باغچه- نیشابور با 130 هزار و 878 و مشهد - فریمان با 112 هزار و 317 بوده‌اند.
سیاسی تعداد خودروهای سبک عبوری از محورهای 13گانه دارای تردد شمار استان را 901 هزار و 346 دستگاه اعلام کرد و گفت: این تعداد عبور برابر با 83 درصد کل آمار ثبت شده از تردد خودروها در هفته گذشته در محورهای استان است.
مدیر مرکز مدیریت راه‌های خراسان رضوی افزود: همچنین در این مدت 188 هزار و 940 مورد تخلف سرعت غیرمجاز و 231 هزار مورد تخلف عدم رعایت فاصله قانونی ثبت شده است.
وی در پایان خطاب به رانندگان اذعان داشت: با توجه به وضعیت نامساعد جوی و لغزندگی محورها رعایت نکات ایمنی و قوانین عبور و مرور جهت حفظ جان کاربران جاده‌ای ضروری است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول