اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قهرمانی بسیج بندر کوهستک؛

مسابقات فوتبال حذفی سیریک پایان یافت

خبرگزاری فارس: مسابقات فوتبال حذفی شهرستان بندرسیریک با قهرمانی بسیج بندر کوهستک پایان یافت.

مسابقات فوتبال حذفی سیریک پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق هرمزگان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک در آئین اختتامیه این مسابقات اظهار داشت: پیامبر بزرگوار اسلام برای جسم و بدن ارزش و اهمیت فراوانی قائل است که حق بدن را در ردیف حق پروردگار و در کنار حق خانواده و حتی قبل از آن ذکر می‌فرماید.
سرهنگ اسحاق حیدری افزود: زمانی انسان می‌تواند حق پروردگار و خانواده خویش را به بهترین نحوی ادا کند، که از بدنی سالم و نیرومند برخوردار باشد.
وی با بیان اینکه قرآن، کتاب آسمانی اسلام و بزرگ‌ترین سرمشق و راهگشای زندگی انسان‌ها در همه شئون و امور، تا روز قیامت است اظهار داشت: در این کتاب بزرگ و بی‌نقص که کلام خالق انسان و تمام هستی است آیاتی وجود دارد که به گونه‌ای بر اهمیت ورزش و نیرومندسازی جسم در کنار تقویت روح و بعد عملی دلالت دارد.
حیدری ضمن تبارک هفته بسیج به ورزشکاران اضافه کرد: بسیج در تمام جبهه‌ها و خطوط آماده خدمتگزاری برای جامعه اسلامی است.
وی بسیج را درخت بزرگ، تناور و تنومندی دانست که ثمره آن طراوت و شادابی تمام اقشار جامعه در بر می‌گیرد.
فرمانده بسیج شهرستان سیریک خاطرنشان کرد: یکی از کاربردهای ورزش اهمیت سلامت جسم و جان و روح است و ورزش امروزه در جوامع جهانی نقش و تاثیرات شگرفی در پیشرفت شاخص‌ها و محورهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به خود اختصاص داده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان سیریک نیز گفت: مسابقات جام خذفی شهرستان سیریک با قهرمانی تیم بسیج بندر کوهستک شهرستان سیریک به پایان رسید که در مسابقه فینال تیم بسیج بندر کوهستک موفق شد با نتیجه سه بر دو تیم وحدت میشی را شکست دهد و به مقام قهرمانی دست یابد.
محمد آئین‌پرست افزود: این مسابقات با شرکت 16 تیم بسیج بندر کوهستک، وحدت میشی، صدف، صدف نوین بندر کوهستک، اتحاد کردر، نخلستان دودر، ساحل و موج شهر سیریک، دهیاری گونمردی، میلاد پالور، یاران و شباب گروگ، شاهین کناردان، ذوالفقار کرپان، طوفان طاهرویی در استادیوم چمن مصنوعی شهر سیریک به مدت یک ماه برگزار شدند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول