اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازماندهی اسناد و کتابخانه ‌ملی:

کشورهای جهان از فیپای الکترونیک استقبال کردند

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل پردازش و سازماندهی سازمان اسناد و کتابخانه ‌ملی گفت: استقبال گسترده بسیاری از کشورهای جهان از طرح فیپای الکترونیکی سبب روند رو به رشد این طرح شده است.

کشورهای جهان از فیپای الکترونیک استقبال کردند
به گزارش خبرگزاری فارس ار مشهد،رضا خانی‌پور مدیر کل پردازش و سازماندهی سازمان اسناد و کتابخانه ‌ملی عصر امروز در سالن نشست‌های تخصصی بخش توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برگزار شد اظهار داشت: از آنجا که در این طرح تمامی مراحل دریافت، انجام و ارسال کار توسط رایانه و از طریق سایت کتابخانه، از راه دور صورت می‌گیرد استقبال رو به رشد آن را سبب شده‌ ‌است.
وی در ادامه با بیان اینکه در حاضر بانک اطلاعاتی اعضای  فبپا 5170 عضو حقوقی و 950 عضو حقیقی دارد ‌افزود: در مجموع بیش از 6120 عضو به صورت فعال با بخش الکترونیکی همکاری لازم را دارند که با توجه به درخواست ناشران این آمار رو به افزایش است.
خانی‌پور تصریح کرد: از سال 1390 صدور فیپا تنها از طریق سایت کتابخانه ملی و به صورت الکترونیکی مقدورشده ‌است و ناشران می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی fipa@nlai.ir شماره تماس‌های 81623104-81623078 -81623106 و از طریق سامانه پیام کوتاه 30006527 با ما در ارتباط باشند.
وی در پایان یادآور شد: هدف ما ارائه بهترین خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن است که همکاری ناشران نیز در این زمینه بی‌تاثیر نیست.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول