اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرخس:

رمز موفقیت بسیج در مردمی بودن آن نهفته است

خبرگزاری فارس: فرماندار سرخس موفقیت بسیج را در مردمی‌بودن این نهاد دانست.

رمز موفقیت بسیج در مردمی بودن آن نهفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا بوستانی در مراسم آغاز هفته بسیج و در جمع بسیجیان این شهرستان تفکر راهبردی امام خمینی(ره) را عامل تشکیل ارتش 20 میلیونی ذکر کرد و اظهار داشت: نتیجه کاشت این نهال که اکنون به درختی رشد یافته مبدل شده خدمت به دنیای اسلام و مستضعفین جهان است.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی که خون را فدای دفاع از کیان انقلاب و نظام اسلامی کرده‌اند اضافه کرد: بسیاری از برکات انقلاب اسلامی مرهون رشادت‌های بسیجیان است، از این رو زنده نگه‌داشتن فرهنگ و تفکر بسیجی ضروری به نظر می‌رسد.
فرماندار سرخس تاکید کرد: بایستی پیوند با ولایت به عنوان نقطه اتصال به امام عصر(عج) و تداوم بخشی انقلاب اسلامی، همواره مدنظر تمام بسیجیان باشد.
در این جلسه که در محل دفتر امام جمعه شهرستان سرخس برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه این شهرستان نیز در راستای توسعه و نشر تفکر بسیجی سخنانی ایراد کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول