اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نجف‌آباد خبر داد:

مناسب‌سازی 74 مکان عمومی در شهرستان نجف‌آباد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نجف‌آباد گفت: هم‌اکنون مناسب‌سازی 74 مورد از فضا‌ها و مکان‌های عمومی موجود در این شهرستان صورت گرفته است.

مناسب‌سازی 74 مکان عمومی در شهرستان نجف‌آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیروس محمودی ظهر امروز در سیزدهمین جلسه کمیته مناسب‌سازی اماکن شهری برای تردد معلولان در سطح شهر اظهار داشت: نجف‌آباد از شهرستان‌های فعال در زمینه مناسب‌سازی اماکن شهری محسوب می‌شود و اقدامات صورت گرفته در این زمینه گویای این موضوع است.
وی به اقدامات صورت گرفته در شهرستان نجف‌آباد به منظور مناب‌سازی اماکن شهری اشاره کرد و افزود: در این شهرستان اقدامات مناسبی در این زمینه صورت گرفته است و این اقدامات به بخش‌های مختلف این شهرستان اختصاص دارد.
فرماندار شهرستان نجف‌آباد با اشاره به اینکه مناسب‌سازی اماکن موجود در این شهرستان در دو بخش مختلف صورت می‌گیرد، تصریح کرد: بخش از این اقدامات در اماکن در حال احداث و یا اماکن برخوردار از امکانات مناسب‌سازی انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: برخی از اماکن موجود در این شهرستان قدیمی هستند و امکان مناسب‌سازی بخشی از مکان‌های موجود در ادارات شهرستان نجف‌آباد وجود ندارد.
محمودی به وظیفه مسئولان در راستای ایجاد فضایی مناسب در سطح شهرستان برای تردد و راحتی معلولان اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر مناسب‌سازی تمام اماکن موجود در این شهرستان به عنوان یک اصل مهم محسوب می‌شود و در صورت عدم وجود امکان مناسب‌سازی برخی از ادارات مسئولان باید این بخش‌ها را به مکان‌های دیگر منتقل کنند.
وی با اشاره به شناسایی فضا‌‌های موجود در این شهرستان به منظور مناسب‌سازی آنها تاکید کرد: در تمام مناطق مورد نیاز برای اجرای این موضوع 574 مکان برای مناسب‌سازی در این شهرستان شناسایی شده است که درصد بسیاری از آنها به اماکن آموزشی اختصاص دارد.
فرماندار شهرستان نجف‌آباد اضافه کرد: مکان‌های آموزشی، اداری، بانک‌ها، پایانه‌های مسافر‌بری و اماکن تفریحی و ورزشی موجود در این شهرستان به منظور اجرای اقدامات مناسب‌سازی نسبت به آنها شناسایی شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه فعالیت این شهرستان در این زمینه بیان داشت: در حال حاضر 73 مورد از اماکن عمومی نجف‌آباد مناسب‌سازی شده است و درصد بسیاری از اماکن مناسب‌سازی شده به سطوح شیب‌دار اختصاص دارد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول