اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

در بیانیه بسیج دانش‌آموزی اعلام شد؛

حمایت دانش آموزان و فرهنگیان ایران از حرکت بیداری اسلامی

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج دانش آموزی در بیانیه‌ای تاکید کرد: دانش آموزان و فرهنگیان ایران اسلامی، ضمن حمایت از حرکت بیداری اسلامی در دنیای اسلام به دزدان بی‌نشان و نشان داری که به نفع دشمنان اسلام برای سرقت هیمنه این انقلاب‌ها کمین کرده‌اند، هشدار می‌دهند.

حمایت دانش آموزان و فرهنگیان ایران از حرکت بیداری اسلامی
به گزارش خبرگزاری فارس، سازمان بسیج دانش آموزی به مناسبت هفته بسیج مستضعفین بیانیه‌ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

بسیج گلدسته‌های رفیع عقیده وعزتی است که خمینی کبیر اذان رشادت و رهایی ملت بزرگ ایران را که سرآغاز رهایی همه ملت‌ها از ظلمات جاهلیت مدرن می‌باشد، بر فراز آن سر داده است. بسیج یادآور اراده ملت بزرگی است که در کوچ سرخ عزیمت از وادی غفلت و ستم و خودباختگی، وقتی که خفاشان روشنایی ستیز راه درخشانش را سد کرده بودند، از هیچ ستاره‌ای که روشنایی بخش دوره‌های سختی و صعوبت بود، دریغ نکرد.

هفته بسیج یاد آور دلیرمردان مخلص و با صفایی است که در دوران سخت دفاع مقدس و پس از آن شجاعانه بر سر پیمان با خدای خویش ایستادند، برخی به فیض عظمای شهادت نایل شدند و بسیاری دیگر با اعتماد و تکیه بر رهنمودهای ولی امر خویش، با ایستادگی و مقاومت ازکیان اسلام و مسلمین و ارزشهای والای انقلاب اسلامی پاسداری کردند.

هفته بسیج مستضعفین، نمایشگر تجمع شانه‌ها واندیشه هایی است که پیوند مستمر همواره شان کام بدخواهان را تلخ و زوال مکاریهایشان را تسریع کرده است.

فرهنگیان معرفت محور و دانش آموزان حقیقت باور بسیجی هفته بسیج را عَـلـَم دشمن شکنی می‌شناسند که امواج درخشش آن چشم شب پرستان را کور و جمع نورآوران را پرشور می‌کند.

سازمان بسیج دانش آموزی وفرهنگیان به اتکای صلابت و استقامت بسیجیان فرهنگی و دانش آموز سراسر ایران اسلامی در آستانه برنامه‌های هفته بسیج اعلام می‌دارد:

1- بسیج که یکی از جلوه‌گاه‌های بی نظیر درایت ولایت الهی فقیه عادل از یک سو، و اعتماد و تبعیت قلبی ملت بزرگ ایران از سوی دیگر می باشد، همواره نیز با استقامت ایمانی بسیجیان، در وفای به میثاق جانانه با رهبر و مولای خود، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای پرشورتر و مؤثرتر از گذشته در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی باقی خواهد ماند.

2- شکوه اراده و ایمان ملت بزرگ ایران اسلامی که در تلألؤ تلاش بسیجیان تجلی می‌یابد در برنامه‌های هفته بسیج امسال نیز به محضر ملت بزرگ ارائه می‌گردد تا همچنان خار چشم و زخم قلب سیاه دشمنان باشد.

3- گوارای عمق اخلاص و ایمان ایرانیان عزیز باد که راه نجات بخشی که از حرکت انقلابی خود به ملل مسلمان نشان دادند مورد توجه و پیروی مسلمانانی قرار گرفته است که پس از سالیانی دراز، فرصتی یافته‌اند تا علیرغم تلاشهای تبلیغاتی حقیقت پوش دشمنان اسلام، بار دیگر به اسلام و آموزه‌های کرامت بخش آن دست توسل دراز کنند و سعادت واقعی خود را از این طریق جستجو کنند.

4- نظام سرمایه داری، این جریان آشکار سلطه و چپاول جهانی که تحت مدیریت و اشراف صهیونیزم بین‌الملل حتی در سرزمین‌های موطن خویش نیز دچار انعکاس عدالت طلبی و آزادی خواهی ملت های ستمدیده قرار گرفته است مطمئن باشد، که اراده ملتها بخصوص ملتهای مسلمان شرایط غیر قابل برگشتی را برای اسلام خواهی پدید آورده است که معنی صریح آن، کاهش مستمر عرصه‌های تأثیر و چپاول استکبار را نوید می‌دهد.

5- دانش آموزان و فرهنگیان ایران اسلامی، ضمن حمایت از حرکت بیداری اسلامی در دنیای اسلام و هشدار به دزدان بی نشان و نشان داری که به نفع دشمنان اسلام برای سرقت هیمنه این انقلاب‌ها کمین کرده‌اند، و پشتیبانی از اراده همه ملتهای ستمدیده جهان بخصوص "جنبش تسخیر وال استریت" در آمریکا توجه خالصانه و قلبی آنان را به اسلام عزیز جلب می‌کنیم تا در لوای این مکتب انسان ساز و سعادت آفرین به مطلوبات انسانی خود دست یابند.

6- در آستانه هفته بسیج بار دیگر دست محبت و اتحاد به سوی همه آحاد ملت بزرگ ایران دراز می کنیم واز قلیل فرزندان عجولی که به تبلیغات دشمن اعتماد کردند و در جریاناتی بر مام میهن قصد خدشه کردند می‌خواهیم به دامان مهر ملت باز گردند و بیش از این بر وبال خویش نیفزایند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول