اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با محرم صورت می‌گیرد؛

پخش برنامه سلسله مباحث امام حسین(ع) از کانال ندای اسلام

خبرگزاری فارس: مدیر کانال ندای اسلام از پخش برنامه سلسله مباحث امام حسین(ع) از کانال ندای اسلام همزمان با محرم خبر داد.

پخش برنامه سلسله مباحث امام حسین(ع) از کانال ندای اسلام
حامد حسینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه‌های کانال ندای اسلام این شبکه در ایام محرم اظهار کرد: ویژه برنامه سلسله مباحث قیام امام حسین(ع) iscussions about the movement of Imam Hussein A.S عنوان ویژه برنامه‌ 30 دقیقه‌ای است که تا تاسوعای حسینی از این شبکه پخش می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه از آیتم‌های متنوعی برخوردار است اما بار اصلی برنامه بر قسمت پرسش و پاسخ است که در این بخش حجت‌الاسلام سیدتقی رضوی از لندن به سؤالات و شبهات مهم و مطرح شده در زمینه قیام امام حسین(ع) پاسخ می‌دهد.
مدیر کانال ندای اسلام عنوان کرد: سؤالات مطرح شده در این برنامه با سیر تاریخی وقوع حادثه کربلا همگام بوده و در اوایل محرم به بحث علل قیام یا همراه کردن خانواده خود و همچنین زمینه پیدایش قیام پرداخته می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: برنامه قیام امام حسین متناسب با نام‌گذاری ایام محرم تولید شده و به عنوان مثال هشتم محرم به حضرت علی‌اکبر منتسب شده و به سؤالات و شبهات پیرامون ایشان پاسخ داده می‌شود و در نهایت در قسمت‌های پایانی به نتیجه و اهداف قیام و نقش حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) پرداخته می‌شود.
حسینیان فلسفه عزاداری Philosophy of Mourning را یکی دیگر از بخش‌های این برنامه ذکر کرد و افزود: فاطمه تحسین رضوی از انگلیس در این برنامه به این مبحث مهم پرداخته و در این زمینه روایات و مثال‌های متعددی را به عنوان اثبات و مهر تاییدی بر آن می‌آورد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در این برنامه از آیتم آوای جاویدان Timeless Melody با موضوع نوحه‌ها و نغمه‌های عاشورایی به زبان انگلیسی و نیز آیتم مقتل‌خوانی جوانان Moharram Youth Lecture به زبان انگلیسی استفاده شده است که به برنامه رنگ و بوی خاصی داده است.
برنامه‌های کانال ندای اسلام در آدرس اینترنتی www.coiradio.com در قسمت live و ماهواره هاتبرد با فرکانس 12/437 GHz با frequency 27500 افقی به صورت زنده قابل دریافت است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول