اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته موی‌تای استان اصفهان:

موی‌تای‌کاران استان اصفهان همواره افتخار آفرین هستند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته موی‌تای استان اصفهان گفت: استعدا‌های موی‌تای اصفهان به خوبی توانستند در رقابت‌های موی‌تای انتخابی تیم ملی خوش بدرخشند.

موی‌تای‌کاران استان اصفهان همواره افتخار آفرین هستند
محمد جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های موی‌تای انتخابی تیم ملی در استان تهران و شهرستان شهریار برگزار شد و در پایان این مسابقات اسامی مدال‌آوران اصفهانی نیز مشخص شد.
وی با بیان اینکه در رده بزرگسالان رقابت‌های موی‌تای انتخابی تیم ملی فرشاد راه خدایی موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شد، تصریح کرد: این ورزشکار قدرتمند علاوه بر کسب مدال نخست به اروی تیم ملی موی‌تای نیز دعوت شد.
مسئول کمیته موی‌تای استان اصفهان ادامه داد: در رقابت‌های موی‌تای انتخابی تیم ملی جعفر رئیسی مدال نقره را به گردن انداخت و راه خود را به سوی تیم ملی موی‌تای باز کرد.
وی افزود: در رقابت‌های انتخابی تیم ملی موی‌تای رضا مومنی، حسن مومنی، عبدالحسین عباسی و سعید جعفری نیز توانستند مدال برنز این رقابت‌های سنگین را به دست آورند.
جلالی اظهار داشت: در رده جوانان رقابت‌های انتخابی تیم ملی موی‌تای نیز سید میلاد موسوی مدال برنز را از دیگر حریفان ربود.
وی با اشاره به اینکه در رقابت‌های انتخابی تیم ملی موی‌تای، تیم اصفهان از سرپرستی آرش فرهمند و مربیگری ابراهیم صالحی استفاده کرد، بیان داشت: در این مسابقات مصطفی جمشیدی و علیرضا فصیحی در سمت داور فعالیت کردند.
مسئول کمیته موی‌تای استان اصفهان گفت: در کسب عناوین تیمی رقابت‌های موی‌تای انتخابی تیم ملی استان البرز، استان تهران و استان کردستان به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم را به دست آوردند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول